De är bättre än en snart 18 år gammal Volvo iaf ;) Posta inte här då!!113:oft:
Utskriftsvy
Fick U på min första tenta, känns ju sådär. Var dock "bara" tre poäng ifrån så det var ändå helt ok jobbat med tanke på att jag var sjuk i 2-3 veckor och knappt kunde plugga eller resa mig ur sängen. :unsure:
Skolans planering är asbra.. Ena veckan har man ingenting, veckan efter har man 3 prov och 2 bokredovisningar, skönt!
Vänta bara tills det är tre veckor kvar innan julen, då smäller det rejält ska du se! Oftast 3-4 prov per vecka och sen en massa andra inlämningar. Vi fick ha max två prov/större inlämningar i veckan men lärarna flyttade proven från "sin vecka" till en annan så vi hade ingenting i tre veckor för att sedan smälla som fan och ha 1-2 prov per dag+inlämningar. Snacka om att man var glad de gångerna man faktiskt pluggat innan/gjort inlämningarna klara veckan innan.
Ena xenonljuset på BMW:n har sagt upp sig........... *tar fram pensionsparningen och alla pengar på sparkontot* :sad:
Skolans internet har blockat "kärkekstråden" här på mnf, endast den? :o
Köpte ny vinterpulka igår! Nazisträcer :wub:
hade dåliga svingbussningar för nån vecka sen och det gick lite snett på bakhjulet så körde in i ett staket och sen in i ett elskåp ;) slutade med att moppen satt fast på 4 olika ställen mellan staketet och elskåpet och jag satt fast med foten och armen ^^ jävlar vad man garvade då :p
Nu kan jag skriva en fail, kardanaxeln rasade på nya bilen, inte ens ägt den 1 dygn. FML, varför förföljer denna otur mig?