tips på nå man kan göre? inte film
Utskriftsvy
tips på nå man kan göre? inte film
hej.
pj harveys nya platta är väldigt bra
man vill ju sova
Hade så ont i halsen så såg jag farsans 40's wiskey. Så jag hällde upp ett par CL och halsade.= PAIN
Men bättre blev det:P
pontus hjälp mig, är athlon x2 5000+ 3.0ghz bättre än core 2 duo 2,2ghz? har en c2d liggandes med mobo(tyvärr inte möjligt att klocka med detta mobo)
kör athlon prollen nu, men funderar nästan på att sätta i de övriga bra grejerna till c2d plattan, vad tycker du?
beror helt på vilken c2d propp det är :P
Tror C2D är bättre faktiskt.
Kör iaf det i min macbook pro
hm, inte en aning faktiskt! vet bara att det är någon E-modell med 2,2ghz stock. kommer antagligen köpa nytt överklockningsbart mobo och överklocka denna, om det nu är värt det! dock kan jag inte starta skiten då jag inte har någon startknapp. :(
mjo får göra så :)
m.larsson, jag tror det jag med!
som sagt, det beror helt på vilken c2d propp det är. googla så får du upp 4 olika på dirren, omöjligt att säga.
har du proppen i handen bör det stå på vilken det är tycker jag, det gör det iaf på min amd-propp
denna är det !http://ark.intel.com/Product.aspx?id=30781
e4500 2,2ghz!
sedan har jag monterat kylare och satt i mobot i en dator. men e4500 är det :)
ASSÅ godnatt
Btw moppeforum och inget datorforum :wub:
intel-proppen har mycket större cacheminnen än amd-proppen men den har lägre klockhastighet. vet inte vilken som är snabbast och det är tveksamt om du märker någon skillnad enligt mig. annars är det ju alltid kul att skruva dator, prova vettja :)