natti natti hast :wub:
Utskriftsvy
Fan så tråkigt det är när internet duckar och man är tvungen att surfa på mobilen...
Usch fyfan vad jobbigt Mnf är å mobilen asså!:( vad gör ni flickor?
heheh vilken kväll! Snutjag och utelåst, men det löste jag med en stege haha :D
Chillar galet, haft en toppendag då allt gått bra som fan :D kolla min projekttråd på nya grejjor för idag om ngn har lust :wub:
Måste säga att det är lite mysigt att bli jagad av polisen, nu låter jag jättekaxig men när man kommer hem sen så är man så härligt nöjd :D
Haha sköna ni är, sist jag stötte på polisen på moppen var några dar sen. Såg dem när dem körde upp brevid med blåljus.. precis då inträffade mitt tidigare el-fel så moppen dog, just då sprutade det adrenalin haha :D Vände dock och rullade tillbaka sen startade moppen och jag drog därifrån..
Här i Hässelby så är dem helt galna numera.. Var tydligen någon olycka där någon på en stulen moppe hade kört på en tant som fick allvarligare skador. Minns inte riktigt hur det var men efter det så jagar nästan alla snutbilar.. innan dess så tycker jag det har varit relativt lugnt ändå! Det har alltid funnits trevliga poliser som bara åker runt och kollar så allt är lugnt. Synd att det blivit såhär faktiskt :(
Var en kille som krockade med motorcykel utan körkort förra veckan, trodde att det skulle komma fler poliser då men det har det inte gjort, även folk som kör runt på fiddy/cross och trimmade mopeder utan körkort. Undrar när det "smäller"?:D
Ska sova nu iaf, puss
fan va ja e tagg på att dra ut o åka moppe nu asså xD