Sålde en kart idag, nu jävlar, ny snurra till nästa år :)
Utskriftsvy
Sålde en kart idag, nu jävlar, ny snurra till nästa år :)
Kavajen på, nu drar vi på förfest!
Framlampa köpt till fightern, styrkrona på ingång så jag kan montera fatbar. Börjar bli bra nu :) sen så är 'server datan' fixad så jag kommer åt filmer, bilder och musik överallt i huset :)
Hemma nu efter en riktigt najs lokalfest! :)
Går bra som fan på bakan nu! :) hittat balanspunkten! det ända som gör att jag inte kommer långt är att moppen lutar ibland, så man åker åt sidan eller att jag bromsar för hårt, men det lär man sig att hantera! ;) kan köra både med knät/knäna på sadeln eller bara sitta! :)
Nu börjar inomhusfotbollen! :wub:
Läsa alla kommentarer på "Vi ber om ursäkt" på Rix FM´s hemsida efter de man fick i brevlådan ! satan va man skrattar
sr50in fungerar felfritt nu:D tack arvidZon för en bra affär;)
Nystädat rum! :)
Nytt headset, steelseries siberia v2, känns lite ovant med ljudet eftersom jag använt in ear litet headset tidigare :p
kille ska köpa mitt DS för 1300 gött att få lite pengar nu! :D
har gått över från chrome till firefox :O
Köpte komplett piaggiomotor(cylle+kolv va skurna) och 2variatorkåpor med allt utom kick till stalker för 500kr.
Köpte även en komplett viva som inte startar för 500kr :huhu:
iphone 4 s beställd får den på torsdag för hoppningsvis :D
+ att jag ska nog få en ny motor
Så nära att bli tagen utav en civilare idag, tur att jag slapp det, han tog den som låg framför istället 'puh'
Fått all el på moppen o fungera äntligen :) Så nu kan jag lägga upp den på blocket :)
Back on track
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Köpte ett kit knappt använda MDS Dynamic 6,5 idag för 350 spänn :) Nypris 1995 :wub: Blir å börja modda dörrar å bygga baslåda i hela bakluckan nästa vecka :)
Lan idag :mohaha:
Pro Hockey.