Hej hassel!
Hur går det och hitta tshirtar med bra passform runt armarna ;)
Utskriftsvy
Haha! En polare köpte 40st kvarg pga priset på lidl! Snacka om att bunkra upp ;) Blev 4 för mig :)
Körde benböj idag för första gången i år, var ju inte precis mycket jag kunde lasta :D
Jag har ju varit medlem sen 05, men bara tränat seriöst i ett år, så har väl inte synts så mycket i den gamla träningstråden.
Vad heter en sån där lite boxningssäck? Eller det är ingen säck utan typ en sån där kula som de slår snabbt på. Söker på google men hittar inget!
Pb i rak hantelpress, 47.5 kgs hantlar x 4 reps!
Jag hittade innan sportgymbutiken, slagboll typ hette de.
dugligt rygg/biceps pass och 30min joggning/löpning på det
Fyfan va skönt det är att träna på fredag åh lördagskvällar!
Nästan tomt :D
faan det ska ju vara fullt me folk på gymmet då det är roligt
Någon här som verkligen bankat skiten ur någon? Hur är känslan? Funderar på att börja boxas hemma, har alltid velat slå till någon så hårt man bara kan när han förtjänar de. Måste vara en sjukt skön adrenalinkick? Någon som kan bekräfta :D? :wub:
Varför blir man alltid bjuden på en massa onyttigheter när man deffar? :(
T.ex för en timme sen kom min brossa in med ett paket ballerina. Hur ofta händer det liksom?
Nice du!
Testade även 52.5orna men dem kom bara upp cirka 15 cm sen var det kört :P men någon vecka/månad så kanske ;) Körde trots allt bänk innan så prövar jag på det ''färsk'' så tror jag dem hade flugit upp 1 eller 2 ggr :)
Kul att man är så liten så folk tvekar att jag ens tar 30 kg i hantelpress haha! :D
Gjort och gjort, har alltid haft ett problem med vänstra axeln, den går ur led väldigt lätt. Och i och med det har den ju gått ur led rätt många gånger vilket har lett till att axeln är väldigt instabil, måste ta det lugnt med alla pressövningar då det är just dem rörelserna som inte är bra för axeln, kan gå ur led lätt då:/
Jag tar max 50 i bänkpress. Men som sagt, styrketränar aldrig. Vill börja men orkar inte lägga de pengarna på det. Då väntar jag tills jag fyller 18 så jag kan träna på fittness27seven för 199/månad :).
Min bror fyller år på onsdag, skulle vilja köpa något som han kan ha när han gymmar. Max 250 kr då vi inte brukar köpa saker till varandra när vi fyller år. Typ något man tar innan man gymmar för att få lite pump ! Inte jack3d då han redan har de nu. Lr ha nu något annat tips på nått? ge mig råd :)