mekaniker, allt från gräsklippare till atv
Utskriftsvy
Kopplingen på Betan funkar!
Känner mig som en moppekåt 15åring igen.
:beer::wub::moped::rocking::thumbsup:
fått 2 polare på jobbet :)
och en till win är ju att 2 snygga brudar jobbar där..
Fått upp bilen i luften så jag äntligen kan börja skruva med den.
Typ såhär? Hö-HÖ
Bifogad fil 9639
Sladdade med 945an idag på grusväg(ar), fyfan vad mycket roligare det är med bakhjulsdrift! :wub:
Ac konverterar en motor till stuntneosen, köpte en ny cylle som jag montera, fixat hydralbroms = Glad Rami :)
BruD på g. :cool:
Snart har en vecka gått på jobbet, fått 2 nya polare som frågade om jag ville komma
På fest hos dom imorgon. Bara 11 dagar kvar nu!
Kom in på gymnasiet jag sökte :)
Haha jag kommer lida med dig, såg detta på facebook innan svenska nationella muntliga vilket var typ i April?
och kom ihåg, detta är bara för EN vecka.
Samhälls ekonomirapport
Svenska språksociologi-reflektioner
Plugga inför idrottsprov
Spanska ca 400 glosor
Spanska grammatik
Spanska läsa skönlitterär bok
Idrott kondition
Kemi labbrapport
Kemi repetition
Kemi muntlig redovisning
Fysik Repetition
Svenska muntlig presentation - nationellt prov
Engelska grammatik
Jag är såååå nöjd att jag går fordons! fyfan skulle seriöst dö om jag hade en sådan vecka!
Fyller 18 idag! :D
Fått precis sett bilder på nya hjälmen, sjukt snygg! Även fått reda på att den kommer på måndag :D
Är på jobb 6h idag, får betalt för 8h som vanligt :D Och sitter bara och slösurfar :P
Suttit med en enda polare o hela kvällen o fan så kul man haft. :P
Fuckyeah, kollade precis kontot och såg att jag fått in studiebidrag igår! Trodde inte jag skulle få nåt, så det här var riktigt skönt!
Äntligen klar med neosen!
Ny motor som har gått 300mil, ny S6 Sport pro, AC konverterad, sr50 fälgar, hydralbroms:wub:, lager, packningar!
http://img692.imageshack.us/img692/7299/img0836l.jpg
Uploaded with ImageShack.us
var på mitt första street race, var redigt roligt. fast en kille blev tagen när han slirade runt en lyktstolpe, sen så blev det kaos. det var över 200bilar, skitmånga pers ställde sig framför en polisbil på en raksträcka så det slutade med att en blev tagen o skitmånga blev sura,sen så kom det två pikebussar o en polisbil till. Dom jagade av alla pers från vägen o puttade och hade sig, en blev pepparsprayad, dom hotade med det ena o det andra... sen drog vi till ett annat ställe o han med några race. sen så kom polisen dit ochså.. det var lite fails o wins..
http://hd.se/helsingborg/2012/06/30/...treet-race-pa/