SE aint good.
sony ericsson är ju bland de sämsta skiten som finns IMO. hört och upplevt själv att de verkligen är dåligt gjorda. börjar krångla och då måste man lämna in dom, sen håller dom ett tag och fuckar igen. Farsan köpte sig en sony ericsson för ett tag sen och använde den i 1 vecka, tappade den inte eller någonting och var rädd om den, men sen slutade touchen fungera, och han lämnade in den och då påstod de att det inte skulle gå på garantin pga "onormalt slitage"? :s
Upptäckte att man kunde få bakhjulet att släppa ganska lät på moppen idag ;) I början gick den dåligt och typ blöddrade, ca 40s in i filmen börjar den gå ganska bra :)
http://www.youtube.com/watch?v=bl_mQ...el_video_title
Vet inte hur de är med touch telefonerna menmin knapptelefon som jag hade förrut har jag aldrig haft något problem med när jag använt den varje dag i nåt år. Dock så har en kompis en xperia som jag inte vet exakt modellnamn på som har krånglat en jävla massa när han haft den.
Edit: 2000 inlägg :d :wub: :thumbsup: :rocking: :cool: :beer: :drunk: :ninja:
mjo, farsan har nu återigen köpt en sony, en xperia, den ska in på lagning imorgon eftersom en del av skärmen inte reagerar på touchen längre..
mjo, dock är jag jävligt nöjd med min iphone 4 och har haft den i ca 2 månader utan problem så jag håller mig till den nu :)
knapp telefonerna har jag själv inte upplevt problem med men det kanske var för att jag bara hade typ 2st knapptele's från sony ericsson, men har polare och bekanta som även haft problem med dom!
Kåpmoddning nu på kvällskvisten, har plastic padding på fingrarna.. bleh, det stelnar! Fick bort det mesta med tvål iaf :D
Någon annan som har ngt kul för sig?
Någon som monterat dubbla kylare på Derbi Senda? :)
Bjuder på en bra låt som jag hittade idag, http://www.youtube.com/watch?v=EKaAVbo6AD8 Flipsyde - No More.. finns säkert några av er som redan hört den :D
Den finns i sverige i flera olika versioner. Kolla www.katshing.se
Alltså menade, om det är som att surfa i en telefon dvs inget modem, eller om det går att koppla in ett mobilt bredband via USB (då vi precis införskaffat ett modem från 3 med upp till 32mb/s). Så då hade man ju haft användning för det också :)
edit : läste nu att den hade USB ingång, alltså måste man ju åtminstone kunna surfa så :)