Lyckad meckardag!
SM-fälgarna sitter på sin plats, oljan i växellådan bytt, kylsystemet renoverat och nya röret nästan på plats!
Håll koll på update i min bildtråd för er som vill se :wub:
Utskriftsvy
Lyckad meckardag!
SM-fälgarna sitter på sin plats, oljan i växellådan bytt, kylsystemet renoverat och nya röret nästan på plats!
Håll koll på update i min bildtråd för er som vill se :wub:
satan va cool du måste vara som gör det på 45 minuter? Kom och bli min vän snälla..
Nej skulle aldrig palla dig ;)
Hade problem me distanser o skit så att bakfälgen skrapade i oket och annat skit. Lite vajrar och annat äckel som också behövde småfix hela tiden så de tog sin tid. Dock kanske inte hela dagen. Vaknade typ 12, gick ut kanske 14 och blev klar 18 kanske :unsure:
Helgens win. Cross vm i uddevalla! Fyfan, detta äret var de grymt :D
Fick 61 rätt på teoriprovet till b-körkortet, ***** vad gött!!!:wub:
Dagens win är att de flesta industrierna har semester stängt så det är chill att köra runt och knappt fylla lastbilen halvt. :huhu:
KÖRKORT!!:wub:
I'm Baaaack!
Fick en smite beta key av en snäll kille på sweclockers. Ni som undrar vad smite är så e det en tredje persons version av DOTA/LoL/HoN riktigt coolt faktiskt har typ massa grekiska/egyptiska gudar i det.
två år. han kommer ju knappast tillbaka..
kom 1.2 mil med 5dl i tanken med "hypern" :wub: snål åkte inte så mycket heller ;)
skriver det som både win and fail. fail : blev jagad av polis försökte sticka med en otrimmad derbi med en kompis,flippade ut.. Slutade med att jag stannade...Stod o pratade med polisen osv.. dom trodde att jag hade knarkat ....
Win: Fick inte ett skit.. Dom var skit snälla o inte gav oss nåt !...
Skrivning för körkort om 38min :wub:
Klarade skrivningen, 57poäng :wub:
Om jag ska vara ärlig så känns det som om forumet är riktigt dött, i alla fall övrigt-delen. :(
Grattis, var det på ditt första försök som du klarade det på? :) Jag fick skitlätta frågor på mitt så jag fixade 61 rätt, och jag klarade uppkörningen på första försöket. :wub:
Dagens Win: Handlade själv på McDrive! Fick även ett Colaglas. :huhu:
Finlandsbåt ikväll. :P
Ut och bränna med v8:an i båten snart! :D