Stannade hemma idag, tycker personligen de blir för mycket skola med 2 fysikkapitell och 2 mattekapitell SAMTIDIGT, så jag stannade hemma för att plugga heldag
Utskriftsvy
Stannade hemma idag, tycker personligen de blir för mycket skola med 2 fysikkapitell och 2 mattekapitell SAMTIDIGT, så jag stannade hemma för att plugga heldag
Därför att Teknik linjen är ett helvete, alldeles för mycket läxor/uppgifter. Själv ska jag hoppa av.
var på skolan igår från 8-9 morron till kväll, kände mig värd att ta en sabbatsdag idag då.
Gubbar visste ni inte att det var mycket matte och fysik om man läser teknik? :) Själv läser man Samhäll-Ekonomi och har två matte B lektioner i veckan, har 3 matteprov denna terminen :D Dock måste jag plugga vidare efter studenten men kommer också ha lätt att starta eget då vi håller på mycket med bokföring osv. :wub:
Dagens Win var att jag slutade kl 12. Kom sedan hem och var riktigt hungrig och då kommer mormor hem till mig och lagar entrecote(stavning?) och klyftpotatis!:wub::wub::wub:
Fredag! Blir till att ta en chillkväll ikväll alltså. :)
Jag går samma linje som dig då. Dock läste jag matte A och B i ettan så jag sitter och räknar derivata och skit nu. Jag gillar matte så jag tyckte att ekonomi var ett självklart val för mig. Det har blivit väldigt mycket plugg de sista veckorna men det är bara att bita ihop som sagt. :)
Pimpat mitt datorbord/rum/fönster med julgransslinga som blinkar :wub: Ska fixa så den blinkar i takt med högtalarna imorn :D
Smällde in ett A på Naturkunskapsprovet som enda elev i klassen :wub:
har väl åkt ca 5 mil med 142an nu, gött som fan!
jag och polaren med okapad 240 :)
Vart och kikat på idol win eller fail vet jag inte riktigt, men troligtvis win då jag inte hade gjort något förutom att sitta vid datorn annars.
Upptäckte att man inte behöver spotify premium för att ha det på mobilen. Alla låtar funkar, även dem som man spelat till gränsen! :)
Jahopp, fick spotify premium helt plötsligt! Även på min dator, helt gratis!
Jag har haft unlimited innan så har inte kunnat ha 7 dagar gratispremium, men nu fick jag det helt plötsligt. Det var när jag syncade mobilen och datorn jag fick det.
Polarens farsa har skaffat en BMW M5:a (E39) så vi har glidit runt i den hela kvällen.. :P
Var nyss iväg o körde cross, riktigt skönt! Börjar bli lite kallt dock!
Annan win är att mamma sa att jag ska få nya handskar för att mina börjar bli lite slitna ;)
Min och en annan klass körde paintball mot varandra idag, riktigt kul! :)
Dödade 12st, varav 1 sköt jag hs på och jag fick en double kill. Dog bara 2 ggr otroligt nog.