Därför du fråga det i skype :D
Bara att sätta på och köra tror jag ;)
Utskriftsvy
nästa helg blire provstart (förhoppningsvis):wub:
Imorn ska jag hämta ut sulorna , dödmansgreppet , kilbulten och gaffeln från posten wub
får damp på dessa senila jävla pensionärsjävlar som jag bor hos ! Vi skulle åka och handla nu när jag kom hem bestämde vi igår och samtidigt hämta ut paketet på posten , när jag kommer hem så går jag till kylskåpet för att se om de finns nåt att äta , ta mig faan har dom inte varit och handlat redan ?! så när jag frågade varför dom åkte utan mig får jag bara "vadå ?" till svar.. äckligt jävla irriterande , får bli imorgon (IGEN!!!!!)
för dom är lata och börjar argumentera om nåt helt annat när jag säger åt dom , igår sa dom att det skulle bli chicken nuggets idag för vi inte hade det hemma igår , och nu finns det inte heller , så sa dom att jag ska vara lite "medgörlig" och äta fisk med dom istället , så började jag började argumentera med det genom att börja skrika och härja och sa att det aldrig blir som dom lovar med att hämta ut saker osv och gick upp istället , deras fel ! inte mitt :ninja:
Ingen som säljer eller vet något billigt ställe med framfälgar??
Fick igång min ciao igår :wub: men märkte lite senare att fälgen var skev..
ingen som vill köpa ett set aldrig använt vee rubber för en billig peng? ligger bara och skräpar hemma..
ni får med fälgarna i på köpet, men kan behöva fixa oket.
när jag ändå skriver här så tänkte jag fråga, har 70cc polini på min motor men har aldrig fått igång motorn riktigt, undrar på toppen är den gängad bredvid tändstiftet, det är väll till pysen? men vad ska man sätta där i för känns som att det kan bidra en del till att min motor inte vill starta.
oft: vill verkligen bygga ihop min ciao men har aldrig ork.. Lacken och allt är på iallafall pärlemor funkar på ciao ;)
orkar inte riktigt eftersom ingen kommentera på gammla mnf så är lite skitsamma
asså min ciao startar verkligen inte, i min topp så är det ett gängat hål där jag tror pysen ska sitta, men nu är de bara ett hål så man ser kolven där i, det måste ju bidra till att den inte startar? vet inte vad man ska sätta i hålet
ska springa ut och ta ett foto
edit: hade fått för mig att den var gängad, men asså det går väll inte starta motorn utan nåt i det hållet? vet inte riktigt vad som ska sitta där i, om ni hittar bild skulle de vara guldvärt!
kan kolla i helgen när jag kommer hem, kanske har ngt över för en spottstyver ;) finns mellan åtvid och röverum isf.
och jag orkar inte med alla mina mopeder :( har aldrig tid att fixa med dom och när jag väl gör det så får jag inte igång dom ändå :(
btw, ngn som har den lilla luckan till gamla lyktan över och vill sälja? :wub:
http://i26.tinypic.com/25f693s.jpg den långa pinnen i mitten på bilden längs till vänster. en så ska man trycka in i de hålet men om du vill att pysen ska funka också måste du montera allt, annars kan du bara trycka in den. :)