Du kan bara lägga till mer pengar vid köpet tror inte andra erbjudanden what so ever gäller.
Bruden har börjat använda min padda så mycket nu så hon funderar på att köpa en egen :huhu:
Installerade drivrutiner för NTFS fil systemet på Macen igår. Lite enklare att överföra stora filer till en extern HDD nu :P
Är det någon som kan fixa iPhone 3G 8Gb?
Den bara tvärdog och nu går den inte starta.
När man pluggar in den i datorn så händer inte ett piss.
Likaså när man sätter i laddaren.
Sitter i dagsläget på en imac 27a, som jag förövrigt är väldigt nöjd med men såg igår att Mediamarkt rear ut MBP 13 för 8.9k vilket genast får mig intresserad av att köpa en av dessa för att ha i skolan osv. När kommer nästa mbp? Är det ett bra köpläge idag?
Mvh
M
Löste problemet med den höga CPU användningen vid spelning av Youtube filmer.
:D skönt som fan!
Fler med iphone som har buggande hemknapp?
Min hemknapp fungerar utmärkt.
En liten fråga ! Är helt ny med Iphone osv, fick en Iphone av brorsan men iaf så är den låst till Telia, och undrar hur man gör för att låsa upp den så att d går att ha vilken operatör som helst. Kanske står någonstans men har ingen lust att läsa igenom 45 sidor, hoppas ni står ut ;) Tack på förhand :D
Går d inte att låsa upp utan att Jailbreaka den ?
FYFAN, nu är jag glad!
My iPhone is fucking ALIVE!!! :D
När kommer OS X Lion:(? Dom säger denna månad, men börjar bli less på vänta!
Vad skall bytas ifall bakgrundsbelysningen inte fungerar?
låses telefonen upp man jailar den?
http://www.tradera.com/Iphone-3GS-16...0186_136235837
Laddar ner OS X Lion imorrn. Väntan ÄR över! :wub:
Jahapp. Laddade som sagt ner Lion idag, Och måste säga att I LIKE IT!
i början var det typ: Jaha? Vad är nytt?
Men nu börjar jag hitta alla saker och funktioner. Stor förbättring måste jag säga.
Kan du ge en snabb guide om hur installationen fungerar? Står det exakt hur man gör?
Hur fungerar det med allt med har på datorn innan?
Hur är det med alla installerade program som man har?
Tror jag skaffat den perfekta setupen nu! Så skönt att slippa allt strul med pc osv. :)