Wwwwwword, dock skönt med en fläkt på rummet(Y)
Utskriftsvy
Tråkigt att jag ej har det dock. Innan var det svalt som fan här nere på mitt rum just på grund av att det ligger under markytan samt att jag har stenväggar, men nu har det fasansfulla och mest fruktade dilemmat uppstått, stenen i väggarna har blivit varm :(
Egentligen gårdagens men glömde min väska på donken och upptäckte det först en halvtimme senare. stack dit men dom hade inte fått något inlämnat... jävla tattare som inte har råd med egna saker :mad:
Har ju ingen annan än mig själv att skylla på men win i oturen, eller va man ska säga, är väl att jag bara blev av med kläder... och en ful väska :rolling:
Nu ringde en fail. Annonsens rubrik lyder på min drd: Derbi DRD Limited 2008 i Delar. Sedan framgår det på flera ställen i annonsen att det är delarna som säljs. Priset är satt på 1000 kr bara för att det ska vara något inskrivet, så ringer en snubbe och säger att han köper allt, sen blev jag fett chockad så sa han: det var 1000 spenn du ville ha va?
man bara FFFFFUUUUUUU!!!
Inget nytt, såna weirdos har man stött på när man sålt saker. Ofta då som kommit med idiotbyten som Playstation och liknande, som jag mest tycker mest är rena skräpet. Tyvärr oftast av utomnordiskt ursprung, bara tacka vänligt men bestämt nej tack, om man svarar överhuvudtaget.
tar jag byten så skall det vara vuxensaker, inte fuckosaker som typ playstation, som hör hemma i tonårsrum typ.
Det var åtminstone ett vettigt byte..... Att bli av med saker man inte har nytta av, mot saker man verkligen har nytta av, köpte själv nyligen en splitter ny skruvdragare för tryckluft.
Man tröttnar fort som fan på såna spelkonsoller så lika bra att aldrig skaffa nåt.
Dagens fail är klart vädret, precis som dom senaste dagarna, går inte att sova på kvällarna här så varmt det är!
Tur att man har feeeet pool att ta nattdopp i innan man ska sova :rolling:
Hänt mig massor gånger, antingen tror man klockan e för mkt så man stressar somfan, sen märker man att det är typ1 timma+ tills skolan börjar, eller så tror man att man kan sova lite längre, så kommer man försent istället :rolling:
skönt att slippa tänka på sånt nu iaf :wub:
Brorsan har käkat rostade mackor och smulat ner hela soffan.
Små horungar som ställer dig här utanför och pissar på soprums dörren .......
skulle gå på toa inatt runt 3 och snubblade på min tv som låg på marken?, råkade skrika bög**** och väckte alla i famlijen inkl min lillebrorskompis, slog i benet i skite med! :/
Fick min AVI från posten men står hämtas tidigast imorgon, och ändå ligger saken i affären -.-?
spelar det någon roll, eller måste man vänta..?
Va ute å sprang nyss .. HAHAHA säger jag bara .. fan känns nästan som om man badat :P
Orka fan inte^^ jag kan vänta, har inte brått.. :P