Utskriftsvy
Citat: Ursprungligen postat av PipaZ Vikken utav dem? :gloria: Sprintern :rolling:
Citat: Ursprungligen postat av SnibbeN Sprintern :rolling: 3/5
Citat: Ursprungligen postat av RAMI 3/5 4/5 snackade lite med dig vid starten på förträffen om jag inte minns fel!
Citat: Ursprungligen postat av rkan 4/5 snackade lite med dig vid starten på förträffen om jag inte minns fel! Truee!
Citat: Ursprungligen postat av RAMI Truee! 2/5, Sätt dig någon gång sådär :)
Citat: Ursprungligen postat av Niklano 2/5, Sätt dig någon gång sådär :) 0/5 o.O
Citat: Ursprungligen postat av Isaxon 0/5 o.O 5/5 Neos stunt!:wub:
Citat: Ursprungligen postat av RAMI 5/5 Neos stunt!:wub: 3/5 Stunt Neos, mnf fucko :D hehe
Citat: Ursprungligen postat av Anchull 3/5 Stunt Neos, mnf fucko :D hehe 2/5
Citat: Ursprungligen postat av anchull 3/5 stunt neos, mnf fucko :d hehe 4/5 :d Citat: Ursprungligen postat av zer0x 2/5 2/5
Citat: Ursprungligen postat av RAMI 4/5 :d 2/5 du får 2/5, har inte en aning om vem du är men ser dig lite då och då :)
Citat: Ursprungligen postat av kattens du får 2/5, har inte en aning om vem du är men ser dig lite då och då :) Och du får 0/5. Jag har dock inte vart så aktiv senaste åren så ta det inte för hårt ;)
Citat: Ursprungligen postat av Fjellner Och du får 0/5. Jag har dock inte vart så aktiv senaste åren så ta det inte för hårt ;) 0/5
0/5 Aldrig sett dig innan.
4/5
Citat: Ursprungligen postat av M.Larsson 4/5 3/5 Android lover xD!
Citat: Ursprungligen postat av RAMI 3/5 Android lover xD! 4/5, alla kommer nog minnas alla trådar du skapade när du var ny här ;)
1, jag hänger dock bara i Veteran-forumet:p
0 :( <3
Citat: Ursprungligen postat av micke1337 0 :( <3 Hörru du! 1 är faktiskt det minsta man kan ge! :sly:
Citat: Ursprungligen postat av 94vikcha Hörru du! 1 är faktiskt det minsta man kan ge! :sly: Äsch, man kan ge en 0;a ifall man verkligen aldrig sett människan förut eller ens sett namnet någon gång. Blir 0 på dig ifrån mig med :)
Citat: Ursprungligen postat av Hast Äsch, man kan ge en 0;a ifall man verkligen aldrig sett människan förut eller ens sett namnet någon gång. Blir 0 på dig ifrån mig med :) 4.5/5 :)
Citat: Ursprungligen postat av SnibbeN 4.5/5 :) 1/5 aldrig sett haha
Citat: Ursprungligen postat av vongyllis 1/5 aldrig sett haha 2/5 ;)
3/5 : )
Citat: Ursprungligen postat av Edvin 3/5 : ) 2/5, sett dig ibland :)
Citat: Ursprungligen postat av PipaZ 2/5, sett dig ibland :) 2/5 du köpte danielssons hyper dt om jag minns rätt :)
Citat: Ursprungligen postat av rkan 2/5 du köpte danielssons hyper dt om jag minns rätt :) 3/5 :p
Citat: Ursprungligen postat av Zer0x 3/5 :p 1/5, har aldrig sett dig innan :o
Citat: Ursprungligen postat av SnibbeN 1/5, har aldrig sett dig innan :o 2/5 ;)