får la köra lite dirt inne i skogen med hypern? :huhu:
Utskriftsvy
använt min iphone i 2 dagar. sen gick den sönder, utan försäkring och garanti. Skärmen lyser bara vitt, är dett rekord för hur kort tid en iphone håller eller? Riktigt jävla förbannad nu. Kul att slösa så jävla mycket pengar
Oh trist :( Min kompis köpte en 4 för några veckor sen o den buggar total, men den är på lagning nu :) Kan du inte lämna in din? Garanti ingår väl?
OnT: Mitt paket från TS kom idag med ett nytt membran och packningar, sen när ja skulle skruva av de gamla kom ja på att ja glömde torxen med hål i hos polaren... O han kommer inte hem på ett tag... :( Så får varken av eller på något membran:(
mm köpte den av en polare. Samt att den var låst, kostade 400 bara att få upp operatörslåset.
nej tyvärr så köpte jag ju den av en polare så någon garranti finns inte.. tänkte de redan innan, hur idiotiskt det är att köpa en iphone utan. Men tänkte ääh vafan den håller nog
Edit: man känner sig faktist som en rich kid som leker hustler när man sitter här med en helt "ny" iphone med skärmen i ena näven o mobilen i andra. :) Om man vill se ngt positivt i det hela dvs..
Har fått vara taxi, men inte fick jag nå betalt..:(
inte kul när bakfälgar inte håller för en äckelmopedmotor :@@@@@@@@@@@@@
1500 ryker på nya fälgar nu då, gött.
då får väl du skaffa en ny? :huhu: ändå dumt att köra omkring med en sne sving?
http://www.blocket.se/orebro/Rieju_D....htm?ca=15&w=3 nämen titta? en sving för 150 spänn? titta så snäll jag är :gloria:
HILMER! en drac ska ha crossdäck :mad: