tog plattjärn från skolan för att få längre hjulbas på slidroxxen, slutade 4 kom hem halv fem käkade, somna fem vakna halv nio, duschade och nu sitter jag här och börjar bli trött, skönt att man inte blir vaken hela natten iaf =)
Utskriftsvy
tog plattjärn från skolan för att få längre hjulbas på slidroxxen, slutade 4 kom hem halv fem käkade, somna fem vakna halv nio, duschade och nu sitter jag här och börjar bli trött, skönt att man inte blir vaken hela natten iaf =)
Karins Lasagne med mozarellaost
Snubben som är störd har slutat på stället där jag praktiserar, win! Fast det var ju rätt kul när alla snackade skit om han när han inte var med, men det kan jag klara mig utan.:D
Pluggat for once! :thumbsup:
USA på fredag, fy fan va nära de är nu! Bara tisdag och onsdag som är skoldagar kvar!
Köpte saints row 3 i smyg till min lillebror som har önskat det i flera månader nu, undra hur hans min kommer bli när han ser spelet :)
Bussgods tog bara 4(!!!) dagar på sig med mina pengar den här gången , brukar ta 1,5 vecka ungefär.
EDIT: 3
rammstein - mein land.. En riktig win!
Är på "plugghumör" vilket kan komma till hands då jag har lite som behöver filas på. :)
jonthä sprider missär stäming på tsr :wub:
Pluggat intensivt nu i ett par timmar, och med bra resultat! :D
Förövrigt lyckades jag lappa ihop en gammal och kär relation med en tjej i afton, vilket jag är väldigt glad och lycklig över. :)
Sjukt nöjd över mig själv, och lite stolt över vad jag har skrivit. Bevisat att det går om man bara vill! ;)
Studiedag imorgon! :wub:
Somnade när jag kom hem idag och vaknade 9 :lol: win
Projektarbetsdag idag o lyckades stiga upp i vettig tid trots man inte somna förrän 2 inatt. Nu blir de volvo 142 meck :D
Missade bussen imorse, åkte hem igen och sjukanmälde mig, sen gick jag och la mig igen! Så jag sov från 02-07 ungefär, och sen var jag vaken en timme och sov sen från 8 till 12.30, skönt!
Mitt Hemmabiosystem är skickat! :wub:
har haft mina misstankar om att min 142a är papprad men nu hittade jag på chassinr och nu märkte jag att den inte är papprad, gött som fan !
Basta efter att man jobbat ute hela dagen, gött! :wub:
var med och bytte framkåpa på min kompis blaster, grymt snyggt blev det :D
http://bohuslaningen.se/nyheter/luss...varan-11-ariga Rösta på kattafan nu då så blir min kära Mor glader!
dom sjunger om mig :wub:
http://www.youtube.com/watch?v=-o30wacwdoc