zx, 1800.
Utskriftsvy
Jag bryr mig inte om han länkar den i sin logg hela tiden. Men han vet att jag inte gillar saab och han får duma svar. Men endå så länkade han den i chatten.
Verka ju lite som han vill att jag ska säga något om saab. Och om han nu inte gillar mig och tycker jag är så dryg. varför ens skriva i chatten till mig.
Jo, visst lika bra vi lägger ner det. :)
bryssel imorn! :D
Jo, har ägt en nissan s13 ett tag. Men såld till mammas bror för jag inte hade pengar till ny lack på hela bilen och motorn som skulle trimmas! Men allt blev för dyrt att göra när man går på gymnasiet. Men jag har inte pratat om den direkt. Iallafall inget det han pratar om! :)
Yasuni Scooter Z för 650 kr istället för nypris på 1550 ;)
Precis :wub:
Tack! Helt klart värt när jag ändå behövde ett rör! :D
Tror han skojade ;)
Stressade visst en 740 i diket idag.. Wopps :mohaha:
Hade utvecklingssamtal idag och fick reda på att jag har VG i alla ämnen förutom idrott där jag ligger på MVG. :wub: Hittade dessutom flera VHS-filmer med inspelade program från kanalen Fox kids, någon som kommer ihåg den kanalen och programen de visade? :)
Satt på Engelska lektion i Fredags när någon i klassen får syn på en naken 20-25åring i hyreshuset på andra sidan gatan ifrån gymnasiet, som står och borstar håret i spegeln... Win'et var väl lektionsuppehåll :D
Går dagen win är att bilfan är körbar igen efter bakaxeln bytet :D Dagen win är att jag itne går kvar på tyska längre :wub:
Att Siiimooon fick en kopp varm choklad i skrevet :D
frisk :D
edit: 13 dagar kvar tills jag fyller 15 :D
WINWINWINWINWIN!
Fick skjuts till och från praktiken idag, dock i en saab, men det får man ta!
Nej jag har inget emot saab, busar bara lite med palmer.
Skrillex ikväll <3