Vad heter programmet där man styr sin iPhone via datorn? Minns att någon visade det på förra forumet tror jag det var.
Kan man även skriva SMS genom det?
Vad heter programmet där man styr sin iPhone via datorn? Minns att någon visade det på förra forumet tror jag det var.
Kan man även skriva SMS genom det?
Läste någonstans att de tydligen går att köpa nån form av ''modul'' som man sätter i simkortet i för att lura iphonen, så de går att ha vilket simkort i som helst. Nån mer som har läst/hört nått om de ? Och i så fall, vart köper man dom ? ;)
Vad tror ni om billigaste modellen av Macbook Air? Verkar ha sovit eller något sånt på min Macbook pro den går inte stänga..
Kommer det en ny iPad snart? Isåfall väntar jag nog med ett köp.
kommer det ens en ipad 3 inom överskådlig framtid? ipad 2 har ju nyss släppts
Går det att få bort autocorrect skiten på iphone eller ? :)
Får bli ett köp av en padda snart.
Dubbelkollar — Det är möjligt att köra internetdelning via min iPhone till paddan, va? För jag funderar på att köpa en Wi-Fi.
Någon som använder Spotify "fjärrkontrollen" till iPhone från Remoteless? Det crashar så fort jag försöker öppna de i telefonen.
Edit: Funkar till min iPod Touch.
Sitter och funderar men kan inte komma på varför folk är "Anti mac" men Älskar iPhone.
Någon mer än jag som hade oturen att få problem med offlinesynkningen på spotify?
Om man samlar på sig lite så blir det ju så här :unsure:
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._5951727_n.jpg