Så sjukt varmt!! Sen ska man slänga sig i poolen, så är de så varmt i poolen så de svalkar inte ens? 30 grader -.-'
Utskriftsvy
Så sjukt varmt!! Sen ska man slänga sig i poolen, så är de så varmt i poolen så de svalkar inte ens? 30 grader -.-'
men herregud, vill ni hellre ha vinter och lätt snöfall och få panik som varje vinter eller vill ni ha 30+? ( obs, ej riktat till någon speciell person )
Dagens fail. Folk som hellre badar i polen hemma än drar till beachen med polarna... Inte riktat mot någon speciell.
Det är mycket mer nice att bada i poolen. :)
föredrar 30 grader kristallklar pool framför kall smutsig sjö alla dagar :) okej, kan hålla med om att man är tråkig att dissa polarna men ändå
dagens fail 3e reserv till civing datateknik i linköping :( men jag kommer nog in i andra urvalet
Strömavbrott hela kvällen, och ett jäkla åsk- och blixtväder. Nu äntligen kom strömmen tillbaka.
http://www.youtube.com/watch?v=O5vN9...yer_embedded#!
Såg han lira fotboll idag..
"En riktig man"
Hahahaha! Vilken fjant...
Min jävla moppe käkar gasvajrar! Köpte en ny i vintras och nu är den trasig och så har det vart hela tiden Ska fan köpa hem ett lager på 10st så har man så det räcker:mad:
köp nytt hölje och vajer då. köpe du bara vajern så pajjar det såklart på samma ställe hela tiden.
Hebo - Karbonreeds (HR7000102) = Vara beställd och kommer till oss Fredag 16/7
MEN NEEEEEEEEJJJJJ!J!!!!!!!! FAAAAAAAN JAG MÅSTE HA DOM NUEEEEEEEEE!
Civilpolisen väntade i en vit saab 9-5 50 meter från gården :) Tur att man bara va ute och härjade med åkgräsklipparn och inte 450in :whistle:
Ska ut och jobba nu, och det regnar som fan...
köp nytt gashandtag. cykelkraft ha snabbgas för 179kr
Hur går det egentligen för YellowFail och garagego xD? hahahha