håller på att lägga in php-fusion på ett webhotell - ett försök till en klansida. Verkar gå vägen änsålänge, bäst det, för när sånt här skiter sig blir jag depresiv.
Utskriftsvy
håller på att lägga in php-fusion på ett webhotell - ett försök till en klansida. Verkar gå vägen änsålänge, bäst det, för när sånt här skiter sig blir jag depresiv.
jag och min polare fick en andra chans av snuten:wub:
SKITEN ÄR UPPE!
Väldigt, väääldigt mycket som inte är klart, men ni är välkommna för en titt :)
Och ja, temat ska bytas.
http://www.xantic.net16.net/files/news.php
Hif lätt! :rocking::rocking::rocking::rocking::rocking::rock ing::rocking:
Ska ha fest på onsdag, ser ut som det kommer riktigt mycket fräscha brydar! :huhu:
sätter igång teven, 10 s senare börjar seinfeld på 6an :ninja:
2 dubbel cheese, 4 vanliga, 1 muffin å 2 pajjer + stor cola på donken för 50 kr :wub:
Nu börjar klansidan ta form :D
http://www.xantic.net16.net/files/news.php
Derbin såld!:wub::wub::wub::wub::wub::wub:
Fixade kortet idag :wub::wub::wub::thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Haft H@Ken i exakt 2år idag, lite kul ändå att jag kommer ihåg det.:)
Trodde nån hade baxat min senda, såg en kopia av den i norrtälje idag. Lät EXAKT likadant, blöddrade på samma sett osv. Enda skillnaden va troligen att han hade org kåpor + neon vid motorn.
Win att det inte va min :huhu:
Kört fyrhjulingen idag lite mer och den går bara bättre o bättre.
Lite justeringar, och skiten på tomten får allt se upp.
Byggde om en polares cykel till singlespeed förut. Första gången jag gjorde det och man va lite stolt efter. :rolling: :wub:
haha
Bokat tid för handledarkurs för övningskörning :) Den 1:a september kommer en ny lag så att om pappa gått innan behöver han inte gå igen, så kan jag gå kursen själv bara :) Så bokade den 8:e september :) En till win är att jag hittade ett par jeans för endast 300 spänn på mq, rea :D Fyller även år på söndag :D
Blir 17 idag. :naughty:
verkar bli rätt gått schema iår igen :)
så jävla segt dock att jag slösa bort ett år på el..
Lackat framgaffel, kedja och styrstam blå på cykeln idag, snyggt somfan! :)
nya motorfästen svetsas dit på nya ramen idag ;D
var ute och körde precis sen var det några 15 åringa som kollade som fan, "gasade på som fan",var en lite sväng efter svängen står polisen och ta in folk och då går 2 poliser ut stå på ena sidan vägen, så körde på andra filen in på en cykel väg och heem!!!
Fixat lite med moppen precis, går mycket bättre nu! Innan så tappade den kraft och ville inte varva upp när man saktade in lite, typ efter en sväng.. Men inte längre :wub: