Monster dekal på den där och den har gasres på alla växlar + tomgång.
Utskriftsvy
[email protected]
Ont slapp dag i skolan..
Sålde min gamla ihpone 4 till idag. Seriöst, jag hatar fan blattar. Fick 900 spänn för den iallafall.. :)
Fick G på matte C provet med absolut minsta möjliga marginal! :wub:
Kom precis hem efter att ha skjutsat Jonthä och några fler till, öh, en annan skjuts.
Va på tok för bra grepp i rondellen tyvärr, men besiktningskurvan (Där är det typ regel att köra brett) ryckte jag handbromsen och skickade i 2an, satte en jävligt skön sladd faktiskt! :D
Fick mina små polacker också, eheh
http://www.vgmemes.com/wp-content/up...be-gangsta.jpg
Fått en sponsor till Golfprojektet :wub:
Hängde med pappa ut och rastade en av mustangerna förut idag, släppte på 3an i 60-65km/h :)
Byggt helt eget avgassystem till bmw:en sjuukt jävla nöjd! Låter såå jävla fint :D!!
Kom nyss hem från en kungkväll med twilight , sprit , terminator 2 , the nånting (80 tals skräckis) och nån till film.
Såg Nitro circus live idag :wub:
Jimmie Åkesson triumferar i Agenda, fan vad stolt man blir! :wub:
Solsidan toppade verkligen denna kväll!
Kanske slipper 100 poäng redovisning. :D
hubben till 4hjulingen är klar! svarvad och TIGAD :)
Besiktade XC70in, gick igenom med ett nerslag och det var att ena dimljuset var för högt ställt, gick inte heller att ställa om det då justerskruven var trasig.. Men han var schysst och skrev bristfällig fastsättning. :)
Va lite fyllechaffis idag med, tog ett par varv i rondellen med full bil, åker ur och ser att det är poliskontroll..
Men dom tog in en annan bil och en buss körde precis in där dom stod, dom måste ju ha hört mig iaf! :D
jag och några polare åkte bil i helsingborg igår och sjöng julsånger, och fistpumpade osv:D, hade riktigt roligt :), trevligt folk som fistpumpade tillbaka och vinkade :D