Hur ska jag pimpa min Stuntviva? Ska man hålla den clean eller fixa klistermärken och lacka fälgarna i olika färger m.m?
Utskriftsvy
Hur ska jag pimpa min Stuntviva? Ska man hålla den clean eller fixa klistermärken och lacka fälgarna i olika färger m.m?
Oj dubbel, skitsamma!
Längtar tills imorrn! Åker o kollar på 2 crossar sen bär det av hem till AlexanderB, får se vad som händer där :O
Vill starta ett projekt, men hittar inget på blocket eller fått napp på tråden. någon som har skrot hemma? :wub:
en skabbig fs1a, växlarna är tröga att få i för att det ska ligga ett shims under växelaxeln som jag glömde när jag bytte. tar max 30 min att fixa. ser ut som FAN med tanken och sadeln, men nylackad ram med 2k svart färg. nytt bakdäck. mycket fräsch. trimmad med portad 60cc, 16,5mm mikuni fögge, 16mm insug, yz80 avgas. 1500 ska jag ha :)
Bevittnade nyss när Filip var och hämta Berras slider, shysst zukka du köpt btw Filip! :P
Öl och baconsnacks, det ingår i Svaniis-metoden.
Själv låg mnf nere för mig hela gårdagen (?)
Det här är en helt seriös fråga.
Idag när jag gick av spårvagnen så såg jag en man, mörkhyad som hade dawn syndrom eller något liknande.
Att man ser vita med detta är inte alls ovanligt, rullstolsbundna och så vidare.
Är det någon mer än jag som lagt märke till detta? Att inte lika stor utsträckning invandrare är handikappade som svenskar.
Är det för att det inte låter dessa överleva i de olika länderna?
Blev lite konstig text. Hoppas ni förstår :)
Första dagen i skolan avklarad :D har en ***** i klassen...