Tyvär inte, glömde helt ärligt bort det...var så upphetsad när jag lekte runt:huhu:
Utskriftsvy
Levererar den på så höga varvtal? Min kommer arbeta som mest på ca 13.500 - 14.000 rpm, och den är jävligt högvarvig :P
Kommer den gå jämt med den när du är klar då? :)
Bild på gamla? :D Hihi trevligt :Wub: Vill också ha 4 hjuligt :(
överröstade grannen som hade fest me mina högtalare :wub:
senare gick ja ut på balkongen, o snacka lite me han.
då fråga ja han om han ville byta en öl.
han: ja dricker kvalitets öl
ja: ja dricker svensk starköl.
han: äsch släpp då
då kasta han upp sin, heineken glasflaska :wub:
lägenhet btw ja bor över han :)
kollar på con air världens bästa film!
också om exakt 24h blir jag sjutton :thumbsup:
Kanske kommer få en sponsor till streetfighter bygget :wub:
Dagens win är att man är sjuk och slipper fara på skolan och göra prov. men frågan är vad som är värst sjuk eller prov...
Sponsorn har lagt undan 2 st hertz 250hx basar till mig :wub: som ska hämtas efter jul när jag fått pengar :)
Som the joke säger har jag rabatter på Ljudbutiken. Dom hel sponsrar 3 st och dom tävlar i EM och VM i billjud satt jag är ganska nöjd med att bara få rabatter. Tex på de framsystem jag har nu fick jag 400 spänn rabatt på per kit :)
Okej de va ju kul för dig :) . Men jag tror ändå de är lite skillnad, du hade nog åkt ett tag och jag kom som nästan okänd och pratade med han som ägde butiken. Så efter vi hade pratat ett tag och jag förklarade mina bygg planer osv så sa han : Ja vi brukar ju inte sponsra med rabatter till vem som helst men de märks på dig att de du berättar och ritningar så vill vi gärna hjälpa till. Och som sagt så fick jag totalt 800 spänn rabatt på fram systemet, 500 spänn på stereon och när vi började diskutera basar och slusteg fick jag totalt 1500 kr rabatt på 2 basar och 1 slut steg :)