Tack för tipset ganska rolig film faktiskt. I like lol'ed really hard at muktada's dance :P
Utskriftsvy
Vill rekommendera två bra filmer jag sett det senaste, sanna berättelser.
Soul surfer och Remember the titans,en sistnämnda är helt sjukt bra.
21 Jump Street förjävla bra film. Bästa filmen detta året!
The Dark Knight Rises, klockren!
http://www.imdb.com/title/tt1632701/ Grym serie!!
Tack Ralley.
Helt sjukt va grym tusenbröder är. Ni som inte sett måste se!!!
Helt sinnes
Rekommenderar "The girl next door" för er som inte har sett den. Sjukt snygg brud och roliga skådespelare! :)
Tips på kärleksfilmer? Känner mig oerhört blödig ikväll. Tack!
Tusenbröder. Äger.
Så djävla bra är den. Ralley... You up for a rally? Det var många år sedan nu.
Skriv några bra humor/romantik filmer! :)
Såg The Hunger Games idag, tyckte faktiskt den var bra! :)
Läs böckerna så kommer du inte tycka den är så bra längre ;) Nä men helt okej är den väl.
Under de senaste veckorna så har jag sett Iron Man 1 och 2, Hulken, Captain America, Avengers och jag måste säga att Marvel "gör" jävligt bra filmer, eller det blir jävligt bra filmer av deras serier!
Behöver tips på ALLA , exakt ALLA filmer ni kan komma på!
Ska tanka filmer som ska räcka i minst 6x20 timmar.
Nu är detta ingen film men ladda ner NCIS alla avsnitt så har du minst 82 timmar tror det är 9 sesonger (stavning). 21st jump street, a thousand words, cougar hunting, dinner for shmucks, friends with kids, ghost rider 2, goon, iron sky, its kind of a funny story, john carter, journey 2, the avengers, the new guy. Det var alla på min lista men har fler i en mapp som jag inte orkar skriva nu.
Not Another Movie, sämsta jävla skräpet jag någonsin kollat på. Rekomenderar ingen att kolla på den!
Burn notice, The walking dead, Breaking bad, The mentalist, NCIS LA, Alcatraz, Hawaii five-0, Criminal minds, Weeds. Helt okej serier, perfekta för att döda tid.
Paul, The hunger games, The bankjob, Battleship, Resident evil filmerna, The dictator...
Sjukt svårt att komma på filmer så här, finns massor med bra filmer som jag sett men det är ju helt omöjligt att komma på vad dom heter >.<
Behöver endast filmer , serier kollar jag på hemma. Jag o några till ska iväg o plugga på annan ort imorn i en månad o vill ha nåt tidsfördriv på kvällarna då vi är 4st totalt. Tror knappast att alla vill sitta o nöta serier tyvärr, även fast de får tiden att rinna iväg.
Någon som har sett "Into the white"?
Jag såg nyss "Into the white". Rekomenderas starkt!
Grym TRÅD! hattar att söka igenom youtube varenda kväll efter trailers! :D
Tips på filmer som liknar 21 Jump Street? Riktig må bra-film! :D
A Beautiful Mind, bästa filmen jag sett.
Kan någon tipsa om en bra film som går på bio. Ska uppfylla 2 krav ska gå på bergakungen i göteborg och tjej vänlig (ska alltså dit med en tjej).
Såg "Limitless" igår. Riktigt bra film rekommenderas starkt! :)
letar efter en fillm där en gentleman i new york blir typ telepoterad in i nutidens New york där han träffar en kvinna som blir typ kär i honom! Ingen som vet vad den heter?