Tips på någon mer film man kan tanka hem? :)
Utskriftsvy
Tips på någon mer film man kan tanka hem? :)
dött inatt
Laaaaaaaaaan föfan! nån som vill köra pcw 3on3 mot mig och 2 polare (isaxon och brunken)? 1.6 såklart :)
Jag tycker det är dags att spela lite pcw, men grabben till höger om mig sitter bara och mumlar i fosterställning. Vette fan vad man ska göra, grymt sugen på pcw :unsure:
Först idag då :wub:
Vissa kvällar är helt enkelt bättre en andra!
Låter jävligt najs! :)
Jag vet inte, men det måste bli ett uppsala-meet snart!
Helllluuu :D
Ska tydligen vara moppeträff på coopparkeringen i östhammar den 12', undrar om man vågar dra sig dit..:ninja:
Skulle vara rätt kul att racea om pengar, eftersom jag och Jonthä är dom enda med någorlunda setup..:D
Kom upp till köket och vad står där, ett helt nytt äkta plastigt mackjärn det gamla gick sönder och jag vart mycket mycket ledsen i ögat. Funderade ett tag på att ta mitt liv eftersom att ett liv utan toastade mackor är inte värt att leva om man tänker efter. Gick i terapi efter detta i över ett halvår eftersom att mina föräldrar inte hade råd att köpa nytt men min far var teratapitistion arbetere. Men nu med nytt järn känns det som världen äntligen är i mina händer.
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...g-greppar-inte
Är det remmen eller? :)
Sitter här och kollar Sweeny Todd, najs film, synd bara att dom sjunger hela tiden :(