Skall flytta hemifrån nu, utomlands tom. så en iPad kan vara bra att ha. Använder den till väldigt mycket :)
Hahaha :)
OS X Lion 4.7.2
iCloud Beta
iPhoto Beta
Safari 5.1.1 (?)
Rätt asum :)
Laddade ner mitt schema till pc:n i ical-format hur lägger jag in det i iphonen? Har sökt på google men inte lyckats få det att funka.
någon som kan hjälpa mig med konvertering av filmer från avi till ett format iphone kan spela upp?
http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/
Ändrar till mp4 format.
iPaden låste sig vid apple loggan efter Jailbreak med redsnow, Går att stänga av med home och power knapparna men fastnar vid apple loggan varje gång man startar den. Det är en iPad 1. HUr ska man lösa det här? Den kommer inte upp i iTunes.
Någon som vet om det finns någon app till iPhone som funkar som hastighetsmätare? :)
Går det att ändra i spotify appen till iphone så dom nyaste låtarna kommer högst upp och sen vandrar neråt, Alltså nyaste högst upp och älsta längst ner.
Använder det mycket i bilen och tycker det är för mycket pillande med telefonen när man ska på med en låt när ögonen ska va på vägen :)
Då har man fått ett nytt "ryck", i viljan av ett köp av en iPad. Ja... Vad tycker ni?
Vad händer med min ipod?
Förra veckan så började min ipod 2gen att att låsa sig. Då får jag hålla in home och sleep tills den startar om, händer flera gånger per dag.
Och nu så kan jag inte komma in på wifi. När jag försöker connecta ipoden till det så står kommer det en skylt där det står "Kunde inte ansluta till nätverket markus"
kommer in på internet via wifi på datorn och min mobil. har provat starta om modem och har resetat min ipod via itunes flera gånger sen det att den börja låsa sig.
håller den på att dö?
Är sugen att köpa en mac nu när det är studentrabatt! Har aldrig haft en mac frut så tänkte fråga er tycker ni jag ska köpa en MacBook Pro eller en Air? Kommer inte att spela några spel på den. För och nackdelar med de båda? Tror 13 tum kan kännas lite liten!?
Kör på Pro. Ser inga nackdelar med pro, Du får en snabb och sjukt stabil dator med underbart tangentbord och mus(pad). Chassie i ALU som är väldigt robust, så kvalitén är jätte bra.
13,3'' är helt perfekt enligt mig, inte för litet och inte för stort.
Mac må ju vara det lättaste att förstå, även för en ovan användare.
--
Anyho, Jag funderar på trycka i en SSD i min Macbook Pro. Men finns ju tusentals att välja mellan. Vill helst ha minst 120Gb