Tur!:nono:
Ont: Åskade som fan i natt runt 1, kändes seriöst som huset skulle rasa när de small som värst.
De va helt kolsvart ute när jag stod o kollade i fönstret, men när de blixtrade så blev de lika ljust som på dan:P
Utskriftsvy
värt att dra om snuten har hans körkort lol.
motorklubben ska öppna den första september kl. 19:00:aplader:
förra gången det va igång så fick man meka med skrotbilar eller ta med sig något eget och hålla på med. fanns också verktyg hjälp kan man nog få av andra som kan.
trimmning det vet vi inget om :gloria:
tror nästan också det. hoppas man kan få ett eget bås man kan låsa så man har allt där inne.
Övningskörde för första gången idag! Inte ett motorstopp och så lyckades jag parkera rakt i en ruta:wub:
Tagen av 8 poliser, dom trodde vi sköt med pistoler. :P
Vi sköt iof med trimmade c02 pistoler. Det som var win var att dom sa på radion "tre män, varav en av dom uppfattas farlig. Han ser ut att vara runt 200cm och kraftigt bygd.". Haha! :mohaha:
trodde min biobiljett hade gått ut. men den funka även nu (L)
Fixat lite med moppen idag så den går riktigt fint nu :)
Fick ett flak energidricka och ett flak cider av pappsen idag :):huhu:
Vi köpte en ny dataskärm (äntligen) Vart en LCD 21,5" Mycket nöjd, men tanke på våran gamla tjockis skärm som tjöt hela tiden! Sen när vi ändå var igång passa mamma på att beställa hem en ny tv 42" lcd ;) Väldig win imo!
I has the power of triforce!
Hemma från jobbet!
Går från 7-15 egentligen men har fått gå innan 12 varje dag än så länge :D
Farfar sa att han skulle plocka fram flakmoppen och undra om inte jag kunde porta en cylinder åt han då:huhu: