Bra det! ;)
Utskriftsvy
riktigt fin beta, och din aerox e oxå jävla fin 4/5
5/5 ;)
Uppläxad av Holmqvist... suck jag får ge dig en 5a trots allt!
4/5 har skrivit många inlägg, men vet inte om jag sett han så mkt förut då jag inte har varit inne så mkt sen det rätta forumet blev garagego:)