Fatbar på skotern , fixat så den funkar , och fixat så den inte misständer o har sig :O
Utskriftsvy
Fatbar på skotern , fixat så den funkar , och fixat så den inte misständer o har sig :O
julafton imorgon :D
julafton=pengar ! :D
vågar man ta peugeot 103 till gymmet när det är -10 och is med bara frambroms:ninja:
Haha oj oj våran termometer visa det :lol:
Sista jobbdagen idag samtidigt som jag fick femhundra av chefen i julklapp. Nu väntar en fet lön. Tippar runt 10 000 :D
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
nytt hyper projekt snart, :beer:
Fick veta att farmor skulle betala hela mitt körkort.
Det borde finnas en tråd som heter årets win :D
http://img684.imageshack.us/img684/6370/img0402kl.jpg
:)
Edit: Glädjen som uppstår när man kollar kontot, 1600 med hälnsingen "GOD JUL" från okänd person. :D
Va till skroten å hitta på en massa kul :D massa lister, såg ut som nästan nya baklysen och vita blinkers fram :D :D :D
Fick reda på hur man kunde ställa in storleken på mitt nackskydd så nu kan jag äntligen använda det 100% rätt, skönt! :wub:
Annan win att morsan fann 100 spänn på uppesittarkvällen :wub:
Efter en timme kom äntligen en av mina hälsningar med på julradio.se, var tvungen att dra till med att han skulle få en stock gotländskt julesnus o skit för han skulle läsa men läsa gjorde han :D
Håller inte med! Är lätt hänt att man skriver en siffra fel, eller att man råkat skriva av en siffra fel när man fick numrret. skulle du tycka att din farmor fick skylla sig själv om hon råkade sätta in 1600 på fel konto och det va dom pengarna hon hade att lägga ut på julklapp till dig? Så du inte skulle få nått alls? Det anser inte jag iaf, men aja, alla har väl olika uppfattningar :)
Jag tror det är farmor som satt in ändå, om det nu skulle vara fel och någon skulle kontakta mig skulle jag givetvis skicka tillbaka dem. Därför jag skrev att jag hoppades att det var min farmor. :)
Köpte Ett Razer Arctosa (Nordisk) idag på webhallen @ LKPG :D fett nöjd 499 kr (hadde presentkort på 200 med) :D
Goood jul!!!!
4000 inlägg :beer: