Jag tror att Holland vinner med 2-1...:huhu:
Satan vilken räddning på Kakás skott istället :huh:
Utskriftsvy
Jag tror att Holland vinner med 2-1...:huhu:
Satan vilken räddning på Kakás skott istället :huh:
Vilken match.
Uruguay tar hand och Ghana missa straff, haha vilken match :)!
NU snackar vi diskussions underlag ! :D Suarez hand? Rätt eller fel? OTROLIGT fult spelat men endå en teamplayer av hög kaliber som riskerar sin egen medverkan i sån stor turnering för att rädda hela laget (vilket han gjorde).
Personligen tycker jag han gjorde helt rätt, antingen ta den lilla chans som de då får eller helt enkelt ge upp och släppa in den, me ndå spela ett så kallat "ärligare" spel enligt många.
Han kommer få hjälte stämpel av vissa och en fulspelare av andra!
Ett ögonblick man aldrig kommer få se igen förmodligen! :) Skit kul att se!
Tyvärr var jag så vääldigt trött igårkväll att jag somnade när förlängningen började. Det verkar ha hänt en del. Vilka vann tillslut?
Uruguay vann på straffar mot Ghana!
Ghana kan verkligen inte skjuta straffar? Missade 1 i slutet av förlägningen som gick i ribban sen ut.
Sen missar dem 2 på rad när det var straffläggning
Jag hade nog också missat i hans skor..
tusentals människor på läktaren som blåser för glatta livet i sin vuvuzela just när han närmar sig elva meterslinjen.. hela Afrika är på hans axlar..
jo tjena, goare press får man leta efter o.O
Så skönt med spanien! :D
Pedro gjorde en jävligt bra match, 2 vs 1 situationen i 80onde dock xD
Synskadad domare, ett trött tyskland och ett piggt spaninen. En nation i sorg. Nu ska jag gå och gräva ner mig i en bunker. Kommer fram till EM
Vadå? Är ni ledsna över att nazistpacken är ute? Allt som är motgång för tyskland är bra.
lägg av om ert jävla nazi prat. Här pratas fotboll och INGET annat.
Bronsmatch ikväll, vilka tror ni vinner? själv tror jag Tyskarna tar de :)
Brons imorgon alltså, tyskland möter vilka?
Och när spelas guldmatchen?
Killen med noll koll, ja!
Eftersom bläckfisken Paul redan varit i farten och tippat Tyskland som bronsmedaljörer och Spanien som guldmedaljörer så fattar jag inte varför matcherna ens ska spelas! :P
Heja Holland!
Jobbigt för mata om Spanien vinner :P
Han har lovat att åka vespa hem till spanien då =D
Capdevila ska tydligen också försöka raka bort puyols hår då =D'
Hoppas spanien tar det, hata Robben!
Den jävla bläckfisken. Kan sätta 1000 kronor på att det inte ens är mat som är i den ena burkfan.
Hoppas fan på Spanien i finalen! Vann en hundring förra gången jag satte på Spanien, alltså matchen mot tyskarna, och satt en hundring igen på finalmatchen ;) Dock så är de väll inte sä viktiga summor att vinna, håller ändå på Spanien! Puyol och Pedro har vart bäst i Spanien hittils!
http://www.tv4play.se/nyheter/nyhets...eoId=1.1710008 tillräckligt bevis :)
Holland
Holland wins