Jag kände väl på mig att han skulle gå upp ganska mycket i placeringar, han hade ju kunnat fått en ännu bättre än 7 ifall inte safety car hade dykt upp och förstört lite. :)
Utskriftsvy
Jag kände väl på mig att han skulle gå upp ganska mycket i placeringar, han hade ju kunnat fått en ännu bättre än 7 ifall inte safety car hade dykt upp och förstört lite. :)
Kimi hade ju sjuk tur på slutet, han låg 10a till näst sista sväng eller nåt sånt, kul att vettel är med i toppen iaf. Maldonado lär ju få sparken hur jävla mkt pengar han än pungar in när han ligger 6a på sista varvet o sopar i muren... Synd om Grosjean också.
maldonado :doh:
verkar som att renault har fått till sin bil ordentligt bra, återstår att se vad de kan göra m a p förbättringar under säsongens gång. mclaren ser väldigt starka ut, redbull får nog lägga på ett kol om de ska kunna utmana på riktigt. ferrari... vad håller de på med?
gött att nästa race är redan nästa helg, jag har redan abstinens :ninja:
Det är så de ska vara!! ;) Ferarri är ute och cyklar som vanligt, massa lär flyga innan säsongs halvan är körd. Verkligen kul att renault har fått fart på grejerna! Även att Toro Rosso fått brumm på grejerna är kul att se, längtar verkligen att se den intern fighten iår.
http://www.youtube.com/watch?v=QFhPAvr_OMo
blir aldrig tråkig :O
upp 03.30 för att se marcus ericsson blamera sig! :)
Grymt f1 kval, grymmare gp2 race! Lovar gott inför imorgon!
Schyst att Räikkönen blev tvåa idag :)
Grymt!! Maldonado's första seger, o 5 segrare på 5 race!
Biljetter bokade till Hockenheim i sommar, toppen!
http://www.youtube.com/watch?v=YoGznCuiOPA&feature=related
En av de roligaste intervjuerna jag sett. :D
Lite sent nu, men racet i Monaco var väl.. som vanligt ungefär. Men Gp2 racet var ju bra, Marcus Ericsson 2a och 4a. Träffade även Marcus idag :)
Bästa f1 säsongen på hur jävla länge som helst!!! Helt stoked fortfarande! Den som inte såg det tycker jag synd om...