Hej stuntfucks, in på film avdelningen så får ni se vad jag sysslar med nu! puss!
Utskriftsvy
Hej stuntfucks, in på film avdelningen så får ni se vad jag sysslar med nu! puss!
Hös ärrä märrer era hackkörver?
Dags för fetaste stuntshowen ever!!
Jag, Marcus136 och Decca ska köra på Monster jam på globen den 13-14 november!!
Missa absolut inte det!! ses där =)
sen när börja dom med Asfalt i globen??
betong*
Du kommer komma långt om du fortsätter i den här takten crille!
kmr bli gryyymt ska försöka ta mej dit :) då vill jag se cp staaannts och lite braapbraap :D
eze, du kommer gå långt också om du börjar filma lite :D
http://www.blocket.se/vastmanland/Ya....htm?ca=14&w=3 antar att det e grotesk johans ? :(
Nejfan! Det är Andreas söderqvists(inte helt säker på rättstavat namn där) hoj. Körde en vinröd slider med tnt tolva och corsa setup typ 2006-07. Duktig som bajjlans då men bröt benet eller sålde den eller något sånt. Sen har han inte riktigt stuntat vad jag vet. Denna hojen är någon import och när Groteskjohan var sugen på den så var det lite strul med papprerna vad jag minns. Kanske fixat nu för vad vet jag ?
Johans r6 ska besiktigas nu idagarna om den inte redan är det. 25kw tydligen :) Sen skall det kittas i vinter om jag fattat det rätt :)
hahaha stunta 25 kw är fan omöjligt, gasen är spärrad så gasrörelsen i handtaget är nog inte mer än 4mm :P
Nej allt skit ska bort sen ;)
Fyfan för trottelstop i så fall :P men varför inte skaffa en strypning som sitter i insuget eller mellen toppen o insuget? Borde ju vara skönare när man kör, även om den är lika slö..
stunta 25kw är inte omöjligt, kastade upp finhojen på bakhjulet förra året, med 25kw på 240kg :huhu:
http://img442.imageshack.us/img442/5064/29487118.jpg
EDIT: LÄgg upp nån bild på hojen, vi är nyfikna...:rolling:
Lär fortfarande suga att köra pluggad hoj asså:sad1:
min är 25kw.. Eller?
Nu vill jag ha en måtard, är tveksamt om inte pengarna går till hojj istället för bil alltså..
rätt så officiellt nu att jag, mattsson och mackaaN kommer köra en show på custom bike show i norrtälje nu:)
När ska ni köra?
naajzz
yees, hur fick ni köra där?