Utskriftsvy
Citat: Ursprungligen postat av Shöwtek Tanga när man är på stranden :rolling: ska du använda mankini i sommar? får jag tag på en , så visst! :P edit: tar du den i tvåan?
Citat: Ursprungligen postat av Ciao_byggarN får jag tag på en , så visst! :P edit: tar du den i tvåan? Ja. Vad ska du göra under sommarlovet?
Citat: Ursprungligen postat av Pimme Ja. Vad ska du göra under sommarlovet? Vara på landet för det mesta, så det blir bad osv. EDIT: vad ska du INTE göra under sommarlovet?
Citat: Ursprungligen postat av Shöwtek Vara på landet för det mesta, så det blir bad osv. EDIT: vad ska du INTE göra under sommarlovet? Köra skoter:O Ska man köra portat eller ej !
minst kilhage steg 3! stor eller liten förgasare?
Citat: Ursprungligen postat av Ciao_byggarN minst kilhage steg 3! stor eller liten förgasare? Stor! :D Puch eller Sachs?
Citat: Ursprungligen postat av E®ic Stor! :D Puch eller Sachs? Puch :) Amazon eller PV?
Citat: Ursprungligen postat av the_marksman Puch :) Amazon eller PV? svårt val men har alltid gillat PV K50 eller fs1
Citat: Ursprungligen postat av the_marksman Puch :) Amazon eller PV? Amazon:) derbi senda eller drac?
Citat: Ursprungligen postat av derbi_killen Amazon:) derbi senda eller drac? drac! brukshojj eller hajper?
Citat: Ursprungligen postat av Ciao_byggarN drac! brukshojj eller hajper? hajper som bruks hoj såklart:P
damn right! volvo eller saab?
Citat: Ursprungligen postat av Ciao_byggarN damn right! volvo eller saab? VOLVO!!:cool:
Citat: Ursprungligen postat av derbi_killen VOLVO!!:cool: b23 eller t5an?
t5 Morgon eller kväll
Citat: Ursprungligen postat av Ciao_byggarN b23 eller t5an? t5an:P farsan ska slänga i en t5a med 250 hk tror jag de va i en duett:P
Citat: Ursprungligen postat av M.Larsson t5 Morgon eller kväll kväll:)
Citat: Ursprungligen postat av M.Larsson t5 Morgon eller kväll Kväll. Paclkad?
jaaoooo grogg eller öl?
Citat: Ursprungligen postat av Ciao_byggarN jaaoooo grogg eller öl? ÖL :) italkit eller mhr?
Citat: Ursprungligen postat av derbi_killen ÖL :) italkit eller mhr? Mhr. Bil eller motorcykel?
Citat: Ursprungligen postat av Molle Mhr. Bil eller motorcykel? Bil;)
Citat: Ursprungligen postat av Molle Mhr. Bil eller motorcykel? Motorcykel motard eller sport
Citat: Ursprungligen postat av DennisL Motorcykel motard eller sport Motard. -- Ja eller nej?
Citat: Ursprungligen postat av Philip Motard. -- Ja eller nej? JA!!!!!!!!!!!!!!!!!1 cykel eller original moppe
Citat: Ursprungligen postat av DennisL JA!!!!!!!!!!!!!!!!!1 cykel eller original moppe org moppe:S:P
Citat: Ursprungligen postat av DennisL JA!!!!!!!!!!!!!!!!!1 cykel eller original moppe original moppe som man sen trimmar Baotian eller TMS? :nono:
Citat: Ursprungligen postat av samizzlah original moppe som man sen trimmar Baotian eller TMS? :nono: TMS tror jag, är väll ungefär samma moppe fast baotian är mer mobbat derbi eller rieju?
Citat: Ursprungligen postat av dracc TMS tror jag, är väll ungefär samma moppe fast baotian är mer mobbat derbi eller rieju? Derbi isåfall -- Speedfight eller Aerox?
Citat: Ursprungligen postat av chr1lle Derbi isåfall -- Speedfight eller Aerox? Aerox. Vad ska du göra idag?