Måste fan komma igång med träningen igen asså! Va typ 1.5-2 månader sedan sist, måste ta tag i det nu känner jag, tappat som fan! Imorgon blir de fan upp vid 10 och träna på morgonen!
Utskriftsvy
Måste fan komma igång med träningen igen asså! Va typ 1.5-2 månader sedan sist, måste ta tag i det nu känner jag, tappat som fan! Imorgon blir de fan upp vid 10 och träna på morgonen!
Jag håller inte med dig...
När man haft ett uppehåll är man inte sugen på att träna, suget och beroendet har liksom försvunnit. Då måste man mer eller mindre tvinga sig själv till gymmet för att komma igång och bli beroende igen (för er som undrar, det finns en anledning till att man kallar en som tränar mycket för träningsnarkoman. När man tränar frigörs ämnen i kroppen som kroppen blir beroende av, många av dom starkare än heroin på vissa personer, men givetvis inte på något sätt farliga mer än att dom kan göra att man tränar sönder sig). Speciellt jobbigt är det när man vet hur jävulskt mycket man har tappat, och hur jobbigt det kommer bli att återuppta träningen. Been there...
Gårdagens träning.
Lite chins träning
1x8 kv
1x10 kv
1x8 kv + 5 kg
2x4 kv + 10 kg
1x3+ 15 kg
2x4 kv
Sen lite latsdrag med vhandtag lite roddar och sen biceps på det
Chins är något jag har svårt för. Ibland bara ångar det på och ibland är det så jävla segt.
Får öva mer teknik
Härligt att höra, forsätt med köttet, var ju en hel del set, ifall tekniken hade varit kass, hade du väl antagligen märkt av det, eller så är du grömt van, haha.
Körde förövrigt ett klassiskt bicep/tricep-pass, grymt gött pump. Börjar få fart på mångrepparna, pumpet kommer flygande!
Definerat ftw. Fan va konsekvent motionerande och styrketräning har börjat ge underbara resultat nu. <3
tips på gå upp 10kg?
hur menar du med mycket? äta 3-4 portioner på samma måltid eller äta flera gånger per dygn?
Här har ni en vääääldigt kass bild, men tog den för att liva upp tråden lite, alldeles för lite bilder nu för tiden! hoppas jag inte skämmer ut mig allt för mycket;) Har tappat som fan under den tiden jag inte orkat träna, och nu tog jag mig en kik på senast jag tränade, och det var två månader och 2 dagar sedan, inte alls bra. Men nu jävlar så ska jag komma igång igen! Väger just nu 60kg och är ca 180-185cm lång.. Inte allt för bra.. Men om man jämnför med förra året i september så vägde jag 48kg, så endel har jag gått upp iaf!
http://img707.imageshack.us/img707/5925/img0388ro.jpg
Grovf!
För att visa er lite Före efterbild så kommer de här, första bilden är väll tagen för 3-4 månader sedan och sen andra är tagen idag, och då har jag inte tränat på dom senaste 2 månaderna heller..
http://img411.imageshack.us/img411/79/img0125wl.jpg
http://img707.imageshack.us/img707/5925/img0388ro.jpg
Så lite skillnad är de väll iaf? ;)
Inga fler som har före och efterbilder?:)
När jag väl tränar så tränar jag seriöst och är noga med rätt rörelser osv. Sen så va de typ 4 månader sedan jag tpg första bilden, och två av dom månaderna mellan bilderna tränade jag en hel del:) Men vill gå upp i vikt en hel del, men de är inte det lättaste, men försöker så gott jag kan:)
Tjaa!
Jag tränar Handboll ca 5-7 ggr i veckan plus matcher men tycker inte att jag riktigt har den fysik jag borde ha.
Väger runt 90kilo och är ca 183 men tycker jag har lite för mycket underhudsfett något tips på att få bot på detta? :)