Ursprungligen postat av
Pimme
Ahh, tillbaks efter en helkväll/natt med härligt sup, revbenen känns som nya igen och handen har fått en liten skorpa :D
Alla som snackar om hur mycket ni hatar negrar, vem fan bryr sig?
För min del kan trådjävlen gärna låsas nu.