Veven (med motorn) och reservdelsmotorn är nerpackade och ska antagligen skickas imorgon eftermiddag om ingenting ändras!
Om allting går som planerat och x-treme-95 hämtar ut den i tid så är det en snabb och bra affär! :)
Utskriftsvy
Veven (med motorn) och reservdelsmotorn är nerpackade och ska antagligen skickas imorgon eftermiddag om ingenting ändras!
Om allting går som planerat och x-treme-95 hämtar ut den i tid så är det en snabb och bra affär! :)
röret som du säger är "Malossi MHR replicia" ser väldigt mycket ut att vara ett V6
Bump, och hur fan får man bort PR bilderna?
Motorn var för övrigt i bra och utlovat skick enligt "x-treme-95". Tack för en bra och lätt affär!
Nu saknas det bara att pengarna rullar in till mig också! :)
Bump?
Bump igen då för fan
Någon måste snart vilja ha skräpet.. säljer av det relativt billigt. Bara att buda!
Bump.......
Nu ryker skiten! Säljer av allting "billigt"! :(
Bump här då! Skiten SKA bort nu!
Nu ska allting bort, snart åker aprilian också!
Bump......
Allt trimmet ska bort innan jag ska iväg och plugga till hösten. Bra sommarpris!
Nu ska det bort billigt! Aprilian säljs också!
Bumpppppppppppppp
Tiden bara flyger iväg! Buuump!
Tjena!
Lite rörigt på förstasidan så frågar här:
Vad har du kvar egentligen? Är sugen på membranet, neon om det funkar bra :)
Bump!
Bumppppppppppppp
Bump!!!!11111
Bump igen då! Kåporna och motorn sålda!
Något för en Dt Mx?
Fixade en bättre säljestråd istället!
Låser här då.