Nix, 24,2 från mitt rum :)
Utskriftsvy
köp skitenrå.
För 10k så levererar jag den inom 20mils radie. PM för tele nummer.
bump
köp
8k ? den är den lääätt värd
hoppas du får sålt den, nu när priset är lite mera attraktivt :) 8 k är inte jättemycket pengar precis
bump :)
vad är för nåt som behöver fixas?
Bytes mot slider? http://www.moppenet.nu/showthread.ph...a-slider-bytes
byta mot http://www.blocket.se/vi/37599990.htm ?
Inga byten. BARA Pengar och ett glatt humör.
om du kommer med den till hudiksvall så köper jag den för 8000kr!
Ingen som är sugen ? Fixxa det lilla som behövs så har du en hojj som du kan lita på varje gång att den inte rasar.
Alltid körd på finaste oljor o dylikt!
köp.
tja har en rox om du vill byta vid intresse titta på min sida
Ser sjukt fin ut! Undrar om det finns nå defekter eller sådant?
vart har du köpt crosstödet? :P
har du kvar den?:)