Lätt att vara efterklok, hade tyska folket känt till konsekvenserna tror jag dem hade röstat annorlunda, dock är de som du säger så fanns inte så mycket alternativ
Utskriftsvy
Hur vet man att man finns? =)
grejen var den att tyskland var i en kris. Så kom hitler och lovade alla jobb, han gav alla jobb nästan, han byggde motorvägar te.x, Sen omvandlade han den vanliga industrin till en krigsindustri. Sen de politiker som var kvar efter andra valet dödade han. Så drog han ett smart grej, han klädde ut tyskar till polacker. Så lät han"polackerna" skjuta mot tyskarna och då starta tyskland krig mot polen, sen skena allt. Så började hela kriget + att hitler fick riksdagen att ändra på lagar så han skulle kunna börja kriga (utan att regeringen visste att det skulle börja krigas)
Min undran är varför man "OFTAST" blir depremerad efter/under en lycklig stund?? Jag blir de iaf :(
du såg tydligen inte det jag skrev innan, så jag skriver det igen Svar på din fråga, Nej, jag anser inte att din mormor och morfar är svenskar eftersom dom invandrade till Sverige.
Och nej, en mörkhyad person som bott i sverige hela livet är inte svensk.
Känner många invandrare som bott i Sverige hela livet, men trots det så pratar dom fan som dom bott i Sverige i bara några år.
ont ; undrar fan varför jag inte kan arbeta på lektionerna? seriöst, så jävla drygt bara...
Livet mening? En fråga som många ställt sig, och det kan man ju förstå.
För mig, känns det som att man ska göra det man verkligen älskar och känns bra. Riktigt följa sitt hjärta, magkänsla eller vad man nu brukar pendla med, haha. ;)
KÄRLEK!
Alltid undrar varför gamla gubbar tycker dom gör allt ''rätt'' och inte gör nåt fel i trafiken.
Krockar dom eller kör på någon var det den andras fel...
Vad är Star Crew?
förstår du inte vad jag menar eller *****r du dig bara?..
man är BARA svensk om ens föräldrar är svenska. Man är inte svensk om man är adopterad / invandrare / har föräldrar som är invandrare / man är ***** (brun, mörkhyad), polack, finsk eller vad som helst. Endast om man har svenska föräldrar och är vit så är man svensk. Spelar ingen roll om flera generationer har bott i sverige.
Du uttrycker dig så jävla klumpigt, det är det största problemet. Hade du skrivit etnisk svensk hade jag inte brytt mig. Jag ställer frågor för att jag är nyfiken på hur du resonerar, jag har redan från första början förstått vad du menar.
Anser du att samer är svenskar?