Sov till 12, spelade forza, åkte till willys, lagade mat, åt mat, och nu sitter jag här :)
Utskriftsvy
Sov till 12, spelade forza, åkte till willys, lagade mat, åt mat, och nu sitter jag här :)
vaxade moppen :wub:
Dragit aluminium rör
Kört sönder en soptunna
Kört sönder en platta som soptunnan stod på
Repat en ford transit
Dragit aluminiumrör
Ätit lunch
Dragit aluminiumrör
Ätit på sibylla
Köpt lack till fälgarna till ciaoen
Bajsat
Och nu sitter jag här :)
Lagt om och balanserat hjul.
Vaknat, gått till skolan, gått till ICA (som alltid) gick hem efter lunch, kört bil, schtekt i solen :)
Åkte till jobbet kl 06.45, jobbade. Åkte hem och käka och nu sitter man här och har tråkigt =)
Åkt longboard och fikat på stan sen klockan 11, har varit 17+ hela dagen :D
ändrade bilderna på blocket MOPPEN SKA SÄLJAS SÅ MAN KAN KÖPA NY FFS
Ah! vart som sagt med sju åringar på prao idag. Efter tvätta jag moppen, satt här en stund. Sen äta, och efteråt ut och åka!:mohaha: Så nu har jag kört och tränat bakhjul i ca. 4 timmar! :) Börjar gå bättre nu, kul som fan! :huhu:
Och jo, jag vet att jag aldrig har något annat att skriva om än moppe! ^^!
Jag har vart i skolan och haft Matte, Svenska, Data sen efter det slutade jag men valde att gå till "Stödstugan" för att plugga lite extra på matte provet jag har i morgon då jag är svag i det ämnet speciellt när det gäller Ekvationer. Sen kom jag hem och åt kollade Moppenet och skrev här. ;)
Nu väntar ännu mer plugg :(
gått till skolan ätit lunch och blivit stoppad av mc snuten ;)
Drog till skolan, kom hem och käkade lite, drog till fotbollsplan för att tjöta med tränaren, kollade på en Chevrolet Berreta. Rätt go dag:)
Gick till skolan, kom hem käkade,sov,ut i garaget och städa sen käka,ut och köra lite,film sen nu sitter man på MoppeNet:huhu:
Precis suttit och snackat på skype i typ 2 h med några polare. Ganska ovanligt faktiskt.
:)
Idag har jag vaknat :shy: