2/5 kommer ihåg att du var med på lfs "moppemeet" a hamachi
Utskriftsvy
3/5 känner igen din signatur + att har sätt dig lite här och var
3/5 sett dig ett par gånger :O
1/5
4/5
1/5 aldrig sätt förut ;)
Om jag inte känner någon och skriver noll på alla är jag coolast då? :)
0/5
Jag själv, 6/5
5/5 Din :wub:iga slider blev stulen :(
1, har knappt sett dig.
3/5 sett dig flera gånger förut...
Sett dig skriva i "min moppehistoria" tror jag, så för mig är du inte speciellt känd iaf:)
3/5 gbg stuntare som jag aldrig sett köra!
webbe: 4/5, har en riktigt fin aprilia + snackar i mnf chatten :rolling:
5 @ webbisch :D Köpte delar av mig :D
Hyper_pontus 2/5 :)
du får en 2a av mig
4/5 Gamla forumet + din DRD Racing som jag kommer ihåg :)
2/5 Känner igen "din" namn ifrån förra forumet, du har en senda tror jag :P