vet inte om 1 - 2 veckor kanske :)
Utskriftsvy
Skänker/byter mot ett lågfartsmunstycke till Keihin förgasare storlek 40 och uppåt
eller annan skit :)
Observera att jag självklart skänker bort sakerna ändå även om du inte äger något du vill byta :)
Herregud!? For real? Är du på riktigt?! :booring: :huh:
Om jag skänker bort en sak i denna tråd så är det den som kontaktar mig snabbast som får den. Om det är via telefon, MSN eller facebook spelar för fan inte roll. Ska ni sitta och införa regler som endast tillåter att man skänker objektet till den som svarar snabbast via denna tråd för att det annars kan uppstå "tjafs" så har ni verkligen sjunkit till en patetisk nivå.
Resonemanget du kommer med är verkligen dagisnivå.
Jag vet att han var först. Och sen så tjurar jag inte, så sluta tjafsa om det nu. Får jag inte diskutera hur vi ska förhindra framtida problem? :P Går inte diskutera med er, får ta upp det i mods only. Ni behöver inte gilla läget, men vem bestämmer? ;) Nog med offtopic. Nästa offtopic blir avstängd! Vill någon mig något, ta det via PM.
Skänker div aerox stuntkåpor och speedfight org framgaffel med hjul och broms tror jag har 2 st.
skänker borta en Kina bögpulka EU nästan allt fattas så går inte att få den fungerande men lite grejer finns så kan juh funka som donator till nått eller nått hemmabygge kanske :) kommer du och hämtar den och skriver på papperna så är den 100 procent gratis :D
pålsboda ungefär 2mil från örebro :)
Sorry hur tar man bort?
yamaha dt50 08a ram med tank, ramen är från italien så den är inte reggad i Sverige, perfekt för hyper bygge eller liknande. kan skickas om den som tar den står för frakt
Neosram med gaffel bortskänkes .. liggande minarelli DD block kan följa med (lite skadat med fungerar)
Yamaha slider styrkrona skänkes, rak och fina gängor. Inte rostig.
Hämtas i Stockholm, åkersberga. Kan mötas vid åkersberga station.
Skänker lite grejer.
Do 12, 5mm
Polini kopplingsklocka Evo
Brytare, relän små grejer till moppar
Finns på lidingö. Slänger skiten på torsdag annars.
Ring/messa 076 204 72 80 om du vill hämta. Allt eller inget.
Ett par handtag hade varit schysst
Hittade massa mer grejer den som vill ha
4st vinterdäck på 5 120 fälg. 2 ok
Har ett originalavgasrör till Ciao tror jag om nån vill ha, hämtas enbart, skickar ej