Såg gott ut, gillar dock inte tomater :P Men annars riktigt gott :)
Utskriftsvy
Såg gott ut, gillar dock inte tomater :P Men annars riktigt gott :)
frasse21, hur ofta lagar du din egna mat?:)
Någon lyxig god men enkel frukost man kan laga :) Tänkte vänta lite och äta frukost och ta en brak frukost nu istället :) . Vad rekommenderas ? :) Snabbt svar uppskattas ;)
pannkakor :)
Lagade nyss lite mat, stekt hamburgare med stekt pommes:wub:[IMG]http://forumbilder.se/images/067201030214Pd73e.jpg[/IMG]
Ändra så att man kan se det i tråden.. Men det såg riktigt gott ut :wub:
blev inte pannkakor eller omelett xD , det blev en annan bricka tog ett par bilder men dem ville inte komma upp :P , det blev 2 toast hackad gurka meda aromat till en delad ölkorv 4 skinkbitar att glufsa i sig :wub: och lite vitlökssmör , sen delade jag upp en honungsmelon och hällde upp ett stoooooort glas med multivitamin :) , tänkte göra lite milkshake efter jag ätit upp :) , bilder kommar upp snart ;)
Kan någon tala om hur vitlökssmör fungerar/ser ut? Hur gör man det? Äter man smöret "rått" eller smälter man de?
Hacka vitlök, sen blandar du de med smör;)
Upp med bilder Hyperstreetfighter
Mig vill ha recept! :)
Ibland gör jag fattiga riddare med fyllning. Man tar helt enkelt 2 bröd och har fyllningen mellan bröden, sedan doppar man i ägg m.m och steker. Kan bli riktigt gott beroende på fyllning, osötad lingonsylt passar ganska bra. :)
Här kommer dagens lunch :)
http://img704.imageshack.us/img704/793/dsc00138vx.jpg
ta vad du gillar :P makaroner, majs, ägg, tonfisk, sen kan du ja något mer om du vill såsen vet i sjutton hur mor gjort men nån sorts dressing.
okok, fick faktiskt mvg i hemkunskap men morsan är fortfarande skeptisk till det :/
nästan lite för lyxigt :)
Så, då har man tryckt i sig en Billy's panpizza och ett glas mjölk!
Kebabpizza snart!!
Tänk på träningen hence!
Själv väntas stekt potatis med fläsk/skinka i ugn samt ostgratinerad broccoli i ugn, mumma:)
Vet inte vad jag ska Äta :/
morsan är i Stockholm och farsan vettefan^^
Om tre minuter blir det att ta fram kycklingen och steka på det. Sedan borde riset vara klart snart. :)
Nu ska jag baka baguetter. Första gången jag bakar med surdeg.
Nja, men det var det som fanns hemma.