Alla jävla småglin som tror att man ska köra in cylindrar i xx mil innan man ens får vrida på gasen.
Utskriftsvy
Alla jävla småglin som tror att man ska köra in cylindrar i xx mil innan man ens får vrida på gasen.
idioter som bara snackar skit. säger att dom ska köpa och sen bara ändrar sig och skiter i det. man märker hur mkt moral mnfare har ibland....
stör mej på människor som är så förbannat lata eller otekniska att dom aldrig lär sig att sätta på DVDn fast man visat hur man ska göra. vafan tänk lite grann? testa och försök själv lite grann iaf! som nyss, min mamma frågade hur man spolar på våran boxer. snälla??!! hur brukar spolar knappen se ut??? men nej, de mindes hon inte. samma sak sen:" jaha? hur slutar jag spola då?" men helevete, play knappen har funnits i alla tider, alla VHS osv, och innan de på CD spelare osv
panta mera reklamen på spotify som är 3 min lång . . . .
jag stör mig så jävla mycket på en turk i min klass som alltid petar på mig å mumlar massa saker :O
När folk går långsamt framför mig på stan :lol:
Folk som ljuger, folk som är fruktansvärt omogna, t.ex. är 17 beter sug som 10åring. Folk som är avundsjuka på folkk, istället för att glädjas med dem vid framgång/lycka.
Folk som inte kommer i tid.
folk som inte kan sopa bort all snö ifrån sin bil när dom ska ut o köra.
hur svårt kan det va och hur lång tid tar det?
Stör mig på tjejer som är söta o snygga som säger om och om att dom är fula..
Personer som säger emot sig själva...De säger en sak, för att sedan göra helt tvärtemot.
När folksmaskar stör jag mig något grymt på och om dom får reda på att man har moppe o sen första frågan HUR FORT GÅR DEN??? 100 km eller?:O , stör mig sjukt mkt på sådana
Förstärkningsbussen som kör från kalix till umeå.
ska ALLTID köra för fort så den blir tidig, håller aldrig tiderna
Folk som inte uppskattar livet!
Började fundera på vad jag stör mig på och kom fram till att jag stör mig på en massa jävla saker men jag ska försöka ta med det viktigaste.
- Folk som alltid ska ha/låna saker av en. Tex pengar,schampo efter träningar, godis när man har.
Stör mig som fan på det och det är alltid samma jävla personer som frågar och sen när man till sist börjar säga nej så är man tydligen en snål jävel. Vem fan är det som är snål egentligen?
- Folk som aldrig kan hålla käften.
Ps. Jag är en bitter man..
folk som säger att ahh du får pengarna imorron. Har folk som har vart skyldig mig pengar JÄVLIGT länge nu
Jag stör mig sjukt mkt på att jag aldrig kan koncentrera mig på läxorna hemma. Blir aldrig klar med något i tid typ.
Robe :ninja:
Invandrare
plös ätt där du! Tänker alltid att jag ska plugga som fan typ två kvällar innan ett prov/förhör. Så tänker jag äh, tar det imorgon. Kvällen innan provet så tänker man att man ska plugga vid typ 4, så sitter man vid datorn och tänker äh, tar de strax, så tänker man att man ta det efter tv-programmet man ser, efter maten osv. Blir ALLTID att jag sitter vid typ 12-tiden med skiten :(
Indeed! har en polare som alltid behöver hjälp med sin jävla drac! ringer varje dag och ska ha hjälp. sitter och skruvar på hans jävla moppe i timmar medans han står bredvid och äter godis och aldrig hållt i en skruvmejsel,
har en sån polare. bjudit på så sjukt mycket. han själv bjuder inte på nånting.
en till sak jag stör mig sjukligt mycket på, det är när folk smaskar när dom äter!
skrev en uppsats om just det häromdagen i skolan, skrev 9 sidor om folk som smaskar, fick vg+ på den :D:D
Tsr...
Elprogrammet...:huhu:
Finns mycket man stör sig på.
En lite grej då kanske, att personen man frågar om något ljuger, fast man själv vet att det man säger är sanning.
stör mig på attityden här hahhahahah (faktiskt san tyvärr...)
stör mig på killar som vill låna äns schampo.!.!, hobbyblattar OMG sinnes skämmit och vara nära de