http://data.fuskbugg.se/skalman02/4d..._4150669_o.jpg
Fan va fint:P! kör du på Nya sense 3.0?
Fasen vad fint :) Mitt är desto simplare :gloria:
Kul att höra.
Ptjaaa..är väl någon blandning, 2.1+3.0 äre..gingerbread såklart.
RCMix S v1.4 romen.
Sitter för närvarande på nexus s , jävligt soft telefon . Sjuk mkt snabbare än de tidigare android telefonerna jag haft ( hero , nexus one, desire hd) , men mitt stavningsprogram funkar typ inte , lösning ?
Okej, Jo dom är rätt slöa med uppdateringar.
Men inte länge kvar till 2.3 nu, Är den fy och fan så slänger jag nog i en annan rom.
när kommer 2.3 och vad ändras i o m det?
Har en LG optimus 2x jävligt snabb och kan filma och spela upp film i full HD å de är rätt gött:) den rekommenderar jag starkt:)
Vad menas med "rom" eller vad det nu heter? Är helt ny på android så jag vet typ ingenting :s
För övrigt så har jag en Samsung Galaxy S, android 2.3 :)
Roota för tusan så är det gjort. Du tjänar inget på att ha telefonen original, bara att unroota om du behöver lämna in telefonen på reparation eller något. Går snabbare än själva rootningen.
ROM är operativsystemet, precis som Windows 7.
Fixade precis Gingerbread keyboard till min sketna Wildfire, helt underbart!
Alltid tyckt det tagit förjävla lång tid att smsa om man t.ex ska göra en glad gubbe eller vad fan som helst. Snyggt är det också :)
Inte så svårt att söka heller. https://market.android.com/search?q=...rd&so=1&c=apps
Någon som kan hjälpa mig? Har lyckats ändra inställningarna på min xperia10. Det som är felet är att tangentbordet är lite konstigt, åäö finns ej. Den ger förslag på NAMN istället för vanliga ord.
Har ingen anning hur jag har lyckats ställa in detta :/
Hej.
Har en HTC Hero och har ett problem. När jag går in på market så måste man ju ha ett google-konto. Det står att om man vill skapa ett och när jag gör det så funkar det inte. Skriver in mitt namn osv men får bara fram att det inte gick. Nån som vet varför?
Skapa ett Google-konto via datorn då?
funderar på att köpa en HTC, antingen Desire HD eller Incredible S och nu är frågan: har dom multitasking? vill kunna lyssna på spotify samtidigt som jag t.ex. surfar typ :)
Vad innebär htc sense? Vad är det som är så speciellt med det? Htc talar ju om i reklamerna att det skall vara en bra upplevelse.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
det är htc's egna gui för android, samsung har touchwiz, vad sony ericssons heter vet jag inte
för att han gjorde en vän-request till mig så ser jag i hans gästbok "vem är du då?" flera ggr och så hade han skrivit "jag tänkte göra en moppefilm och behöver din hjälp", antog att han hade addat massa på random bara. och jag håller på så mycket med moppar :doh: