Haha, underbart!
3000 inlägg förresten, grattis. Själv har jag 10 kvar (med detta inräknat). :wub:
Utskriftsvy
Så jävla härlig match! Kollade från start, blev lite besviken när 1-0 kom, gav nästan upp när utvisningen kom och var påväg att gå och lägga mig vid 2-0. Tänkte "Jag ska bara sitta till halvtid, bara 5 minuter kvar ändå" och det är jag glad för att jag gjorde. 2-1 och Chelsea ledde mötena. När Torres blev inbytt grät jag nästan lite. Han gjorde ingenting rätt förutom målet. Spänning in i sista minuten! :wub:
Bayern-real, vilken jävla match!
Spänning enda in i sista straffen, det var verkligen en rolig match att se på! Dock blev jag lika irriterad som alltid på Pepes j*vla filmningar och hans gnällande. Detta trots att jag i den spanska ligan håller på Real, mest för att de är de enda som kan vinna över Barcelona.
Ramos måste ha skjutit ner en satellit, kanske har han tränat med Terry? :wub::huhu:
http://www.youtube.com/watch?v=hhinl...eature=related :sad::sad: :sad: :sad:
Inzaghi gör mål för milan, vilken jävla legend
City gör mål i 92:a och 93:e. Fyfan, synd att man var på HIF istället för att kolla på det! Dock var HIF-Häcken en härlig match den med. :)
Messi + Ronaldo= Ronaldinhio
Vad tycker ni om matchen? :D
Matchen igår så hade Bayern övertaget i stort sätt hela matchen i mitt tycko men Chelsea visare att dom inte ger sig förs slutsignalen går och de fick dom utdelning för och det är bara och gratulera. Själv så håller jag på Man United men de gick som som de gick för dom..
Men jag vann mina 3 tip, la 500 på oavgjort vid fulltid (4,63) sedan la jag ett tip(liveoddset) när förlängningen börja att matchen skulle gå till straffar (3,21) och sedan att Chelsea skulle vinna straffarna (2,39) så fick mig ungefär 4500 i plånkan :)
Idag hoppas vi på Öster, Elfsborg och Assyriska så Tobbe94 vinner 561 kr på Oddset-Lången! :D
Idag börjar EM gubbar! :) Nu Polen - Grekland på TV2 och senare kl 20:45 Ryssland - Tjeckien på TV4 Sport (tror den även sänds på TV4 men är inte säker). :)
Sjukt gött! Tagga måndag, Sverige vs Ukraina! ;)
Vadådå? Gillar du inte SVT eller skrev jag någonting fel? Jag orkar inte leta på kontrollen tyvärr, är lite småfull fortfarande. :(
Jag tyckte att målvakten skulle ut för Polen, dock var det straff till Grekland för handsen innan de fick en spelare utvisad och det säger jag trots att jag höll på Polen. :O
Italien - Spanien nu snart! Vilka tror ni på? :)
Pizzan är beställd, ölen är på kylning, dipp och chips är fixade! Tagga Sverige - Ukraina om en knapp timme! :wub: