tror mitt lilla gäng blir en 10pers iaf.
fick precis ihop min NRG, återstår bara en cylinder till runnern.
i brist på bruksfordon så köpte jag en runner 180cc precis, kanske tar den till träffen för enkelhetens skull
Utskriftsvy
tror mitt lilla gäng blir en 10pers iaf.
fick precis ihop min NRG, återstår bara en cylinder till runnern.
i brist på bruksfordon så köpte jag en runner 180cc precis, kanske tar den till träffen för enkelhetens skull
Ska vi alla åka till poseidon tillsammans?
http://www.facebook.com/event.php?ei...8772565&ref=ts
Ahha juste, du modar ju rt på senda, men då säger det redan allt :D.
Jag fick nyss klart på min hojj och den rullar på vääldigt fint :D
Är nrgn hel helt klar för att köras eller återstår det något :D? (du var inte hemma för jag ville komma med tändningen)
Innan meetet kommer jag till dig och då ska vi få nrg att skrika lite <3.
Skippa 180cc, hahahahahahaha blir påmind om varje ****** tattare och zigenare som åker runt med runner och i 1 fall har jag sett en me ZÄTA EX MANNEN hahahahahahah!!!
Jag kommer nog vara med timmy :D<3
EDIT: MIN HOJJ LEVER !!!
ja den lirar väl, ska bara hitta rätt vikter. ska dra o köpa en gram våg bara.Citat:
Är nrgn hel helt klar för att köras eller återstår det något :D? (du var inte hemma för jag ville komma med tändningen)
Innan meetet kommer jag till dig och då ska vi få nrg att skrika lite <3.
Skippa 180cc, hahahahahahaha blir påmind om varje ****** tattare och zigenare som åker runt med runner och i 1 fall har jag sett en me ZÄTA EX MANNEN hahahahahahah!!!
Jag kommer nog vara med timmy :D<3
EDIT: MIN HOJJ LEVER !!!
testa ringa innan du drar o bankar på:P
ääh en turkstylad runner är väl fräckt haha, aja får väl låna ut den till tjejen då haha
min moppe har dött så kommer inte kunna vara med
hoppas man får iårning mopeden innan nästa vecka !..
någon som har pwk munstycken att låna ut ??!.
från 125 och ned ska det vara !
ser inget vidare ut för min del..
läcker vatten som fan..
sen fick jag en lite mindre rolig skåra i kolven igår..
men som tur va så klara sig cylindern och kolvringen klara sig också :).
men blev lite spikning också :(
kompisen undrar om det är några med effektrör som ska köra mot varandra ?
inte långt kavr nu !! ;)
Missar detta tyvärr :(
Jag har :)....
Ne det skaru fan ikke göre :(!!!
Min vattenpump läcker, min radiator läcker. Och min tryckfjäder har tydigen blivit våldtagen, för nu går den inte riktigt som den ska göra :(.... Känns inte som jag får kraft på bakhjulet. Troligen remslir och försvagad tryckfjäder. eller så har det hänt något min klocka haha ^^
:O en till som kan mitt namn :D... respekt :wub:<3
Mjoo, men jag kikade på fjädern idag, den hade hoppas ut från remskivan och vridid tu sig och blivit storre på ytan mot remskivan hahaha! så behöver new stuff för stt komma igång riktigt :(...
Grymmt :D
någon som vet hur vädret kommer att bli ?
komemr bli fint väder :D sol!:D
Någon från Torslanda som ska dit ? :D
hur många kommer med hyprar ? :D
Aha vet tyvär inte exakt hur jag ska köra för att komma till poseidon så hade varit bra om jag kunde åka med någon ;)
blir jag själv med växlat :O haha
nej, dock har jag bara effektrör.. haha :wub:
Ifall ni bor nära bräckevägen hade det varit perfekt :D
Du får gärna adda min msn [email protected] , så kan vi prata vidare angående detta ;)
Om mina drev inte hade skurit så hade den gått bättre som innan. Men nu kör jag Malossi 13/35 och peugeot AC sekundär... Inte det mest optimala
Edit ANG VÄDRET!!
Det der inte ut som att det kommer att bli så värst bra väder på Lördag, vissa sidor säger att det ska regna och vissa mulet väder... känns trist som satan.