Den är kvar för er som undrar. Tar bort inlägget när den e såld.
Utskriftsvy
Den är kvar för er som undrar. Tar bort inlägget när den e såld.
7k?
Köp..
Finns den kvar?
Den är kvar.
hur svårt kan det vara att bli av med den? lägg ut på blocket!
Startade den igår för första gången sen tidig höst.
Går klockrent, hör av er :) Åker ut på blocket snart
Ingen sugen ?
Tillsalu än :)
Haha, lägg ut den på blocket istället..:-)
tillsalu :D
hur möe ? (pm)
ingen sugen ?:P
Byta mot en Fet Stunt Stalker? finns i Stockholm så det är nära :)
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...302#post391302
Har ej MSN så det får bli PM om du är intresserad ;)
INGA BYTEN. Hämta henne för 5k någon, står bara här o dräller juu
såld haha
tog ett bra tag :d