Varför han där Andersson alltid ska skriva i massa olika teckensnitt och färger...
Sjukt jobbigt imo :sad1:
Utskriftsvy
Varför han där Andersson alltid ska skriva i massa olika teckensnitt och färger...
Sjukt jobbigt imo :sad1:
+1 , Jag heter inte Andersson och det är jag glad över
http://sv.wikipedia.org/wiki/Samer
inte sagt något annat?
roligt för dig då:)
indianer är indianer.
men skitsamma, eftersom ni verkar helt hjärndöda och absolut inte förstår vad jag menar med allt jag skrivit så orkar jag inte fortsätta.
Det är *HALALALALLALLAA* Pilbåge-indianer som var där först , sen kom den *minns inte vad han heter med skeppet* till amerika och började ta över :p
"Columbus nådde Amerika år 1492. Han trodde då att han hade funnit en västlig rutt till Indien och befolkningen i Amerika kom därför att kallas indianer. Upptäckten markerar början av den europeiska koloniseringen av Amerika."
Nöjda ? :D
Han kanske menar att dem rent tekniskt i USA idag inte räknas som amerikaner eftersom dem bor i speciella reservat? Vet inte om det är så men det är mycket möjligt. Dem RIKTIGA indianerna då alltså som lever någorlunda traditionellt. Övriga har ju ''blivit'' amerikaner. Tror förövrigt inte att indianerna vill bli amerikaner. Dem hatar dem nog ganska mycket. Förutom dem som sålde ut sig och bildade det något kända stället Las Vegas till exempel, pga att spellagarna såklart var annorlunda i ''indianland''. Så dem blir svinrika och resten svälter och törstar ihjäl (allt vatten går till att hålla Las Vegas grönt, mitt ute i öknen.) :)
Men det beror ju endast på att USA är kolonisatörer och har sen dag 1 kört bort och trakasserat indianer. Sitter i än idag och trots att dem har MER rätt att vara där än någon annan så har dem idag INTE nån rätt alls i princip.
Måste påminna er alla om att vi, i Sverige (!!) gör i princip samma sak. Samerna var här först i norr, sen dess har vi förföljt dem,bland annat en tid då vi brände inne kvinnor och barn och dödade männen, enbart för att dem vägrade att vara kristna och lyda under landet Sverige. Vi har FORTFARANDE inte skrivit på deras rätt!! Något som inget parti vågar då vänstern har stort stöd i Norrland och folket skulle gå emot det, och högern har många skogsägare och storföretag som skulle förlora på att samerna fick rätt. Bara en påminnare om att vi INTE är mycket bättre själva!
:)
Trevlig helg!
Jag har alltid undrat varför varenda människa lägger sådan krut på Julafton ? jag förstår inte ! En dag då man skall ha gran och massa klappar.. Nee jag skiter fan i detta nu ! Jag är glad över att jag jobbar på julafton.
Undrar varför Andersson skriver med olika teckensnitt, fetstil, understruket och festilat.
har alltid undrat om dom här abtronick magtränare , ens fungerar ? vet vad alla säger om tv shop program.. men är det någon här som testat och värkligen vet ? inte för att jag använder av någe sånt .. såg det häromdan på tv . :)
hAha
Den magträningsskiten som man rullar på fungerar. Dock bara till att bygga upp musklerna, några magrutor kommer du inte få enbart av den.
Varför är det bara tjocka och fula tjejer som säger att det är insidan som räknas?
För att det är så :P Utsidan ger insidan en chans...
Haha, jaha :) Ja det är det :)
Haha, jag vet :P *host host* Inga stavfel här inte... ;)
Varför Iceman inte har kvar sitt gamla nick samt varför Putteen tatuerade sig på "det" stället?
har john deere 7430 + 7530 premium xenon lampor original??
de kan man undra :)
Hur länge dröjer de innan man får statusen som liknar en "måne" i facebook chatten? :)
Men det känns inte som att många visar det. Förvisso är det *****ns att påstå att "snälla" killar inte kan få tjejer lika lätt, för det handlar ju i grund och bottnen inte om att vara tuff, utan att vara attraktiv, charmig och självsäker. :D
Gurra, får jag chans på dig?
Varför åker man runt i en a-traktor!?
Det är såhär, enligt min uppfattning iaf o egen erfarenhet! Tjejer drar sig till dom lite mer coolare, bara för att veta att dom inte gjort ett dåligt val ;) Man börjar lära känna varann o kommer närmare o närmare varandra, då ändrar tjejerna sin uppfattning och vill att man ska vara snäll och inte cool. Då vet dom att dom har en kille som inte är "tönt" men som ändå är snäll. ;)
Ja det är klart du får! :wub:
Varför har Megan Fox en sån konstig tumme?
http://www.bittenandbound.com/wp-con...fox-thumbs.jpg
Varför säger folk ofta "för" efter att dom sagt varför innan?
Exempel: "Varför gör du sådär för?