4/5 ser dig lite överallt ;)
Utskriftsvy
3/5 sett dig endel faktiskt
3/5 Ser dig lite då och då, kollat på din Roxon mycket också :)
Inte vart inne här på länge, men skulle nog säga 3/5
2/5
0/5
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ralley:
4/5
Tror jag aldrig har sett dig.. 2/5