okok, känner nämligen att jag gör nåt fel så därför jag ville ha lite tips på käk. Har gått ner från 87 till 82 kg nu, och jag vill alltså inte gå ned..
Utskriftsvy
Blir att ta cykeln till gymmet imorrn :D Kommer bli bra som en uppvärmning !
Fan att man har 8 km till närmaste gym.:(
Kommer hem från träningen, morsan och farsan inleder ett jävla förhör angående hur jag ser ut och kommenderar mig att sluta med "alla jävla pulver". Vilka jävla idioter.
Yup. "Det är så jävla farligt och kan leda in på tyngre saker blabla du vet inte vad där är i"........
Ellerhur, jag ligger på 87 kg @ 188 cm. De tyckte jag såg ut som en "jävla kroppsbyggare" och "inte normalt för en 17-åring"
Känner du mig? :O
Helt onödigt, kroppen kan ändån inte ta upp så mycket protein som en proteindrink.. Ät kött ist.
Varför skulle du behöva kosttillskott när t.ex. stefan holm är elitidrottare och inte använder kosttillskott?!
Sen kanske du använder kreatin? Det är helt jävla onödigt, det är ju samma pris som saffran och ger ingen effekt. Det är ju bara gammalt nermalet djur.
Tar du kosttillskott nu så kommer du absolut börja med aas och andra tyngre dopingpreparat. Taget direkt ur regelboken!!
Jag har faktiskt aldrig varit med om något liknande, låter riktigt stört.
Dricker ni något annat än vatten under träning, isf vad? :)
Jag dricker funlight om jag inte dricker vatten.
jag tränar bara mina fingrar samt högra handled, dricker jag något under tiden blir det oftast cola...
Datorn...
haha, "handleden" syftade faktiskt på att röra musen :nono: men den som sa det han var det https://static.flashback.org/img/smilies2/yes.gif
Äntligen! 100kg åkte upp i bänken för första gången idag på typ 74kg kv :) Blir att gå ner till typ 70kg nu och försöka ta 105kg så jag har 1.5 av kv.
120kg 1*3 i knäböj idag :)
Första gången jag är pigg efter ett gympass men helt slut i musklerna, haha.. http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...ter-pump-12-kg Trevligt pris för att vara gymgrossisten och det funkar bra för mig :) Skön pump blir det också, och jag orkade de där extra repsen till skillnad från förr.
För jag undviker de med geranium så detta är ett bra alternativ, synd att den utgår dock.