Ja det är ju det ;D
Utskriftsvy
jag har hållt på med att fästa Giannelli loggan på ljuddämparen men först så ville inte popniten fästa i dämparn på nått sätt så fick borra ut niten, slant och råka borra i loggan! sen när man tar den andra popniten och sätter fast loggan och e på väg in och kollar tillbaka så hade jag suttit loggan uppochner! sen så borrade jag ut den, gick bra och tänkte: nu gör jag om detta! men vafan, DÅ FANNS DET INGA MER POPNITAR! :mad: och det är två hål i dämparn och jag ska till tjejen imorgon så jag har ingen tid att leta efter nya och ska vara där över helgen, sen kanske hon kommer med hem så fuck that! MEN farsan ska iaf leta efter nya och göra det åt mig! :D
Mor frågade hur det går med min Yamaha Aerosmith. Lite kul var det iaf.
Jaha.
Lyckad dag idag då! 2 stygn i läppen.
Check:)
http://www.blocket.se/stockholm/Grym....htm?ca=11&w=1
Lite väl mycket "!" kanske? :D
http://www.svd.se/opinion/brannpunkt...as_6338814.svd det här landet blir tammefan bara sjukare och sjukare... vad fan är det för idioter som ska hålla på och åsiktsregistrera småbarn? för helvete, man blir ju rädd. fortsätter det såhär om 10 år flyttar jag till norge...
Bilbomben i oslo :sad1:
är inte rädd för att skriva vad jag tycker för det, och om moderatorerna inte tål att man kritiserar invandring är det knappast värt att stödja forumet ändå. har skrivit mycket grövre saker än "kritik mot muslimer" sen dess och inte blivit bannad p g a det, man kan ju hoppas att moderatorerna fattar att det är löjligt att banna folk som säger sanningen.
Måste renovera "sachs" motorn :(
Så var det en invandrare som resonerade i min klass, han sa att det inte ska komma fler för dom bara bråkar och då skyller man på alla invandare. Jag förstår inte hur man kan rösta på soc eller vänsterpartiet som vill ha in fler invandrare, kolla bara hur det ser ut i rosengård.
eller moderaterna, eller valfritt traditionellt parti. alla vill öka massinvandringen, utom sd och om man vill vara lite radikal kan man rösta på svenskarnas parti, fast de kommer aldrig in i riksdagen så i dagsläget är en röst på sd mer värd.
vad är det för fel på sd:s politik i övrigt? de vill ge exempelvis mer pengar till sjukvård och äldrevård och införa mer kristna och svenska värderingar i skolan. det tycker iaf jag är bra.
får damp på det här. Vilket jävla land är det vi lever i? vi tar in mer och mer och snart har vi inge sverige kvar. t.ex på en del ställen i sverige är det "rasistiskt" att sjunga sveriges nationalsång, vad är detta? kostar massa pengar och de enda dom bidrar med är bråk och stölder. fan vad lack jag blir
Det finns bra och dåliga invandrare man ska inte dra alla över en kant, Det gjorde jag också förr. I företaget/företagen jag jobbar är det mycket invandrare från Ungern som jobbar dom är riktigt duktiga och sköter sig precis som jag tycker man ska göra när man kommer till ett annat land trevliga är dom också. :)
precis! nu fick jag till att låta väldigt rasistisk. visst det finns mycket utlänningar som kommer hit och arbetar och gör rätt för sig. men alla som sitter där hemma och väntar på att våra skattepengar trillar in hos dom då?
tycker det är helt fel att en del bara kommer hit och glider på räkmackor utan att förtjäna det, utan att behöva jobba för något. Jag drar inte alla över en kant! men jag tycker det är fel att sverige inte får vara sverige, bara för att vi ska "hjälpa" dom andra länderna. imo :)
edit: och det som jobbar, visst fan får dom stanna, för svenskar kan ju inte baga pizza :)
Hörde att en man hade skjutit ungdomar på ett sommar-läger i Norge som hämnd för dådet. 5st ska vara döda och många fler skadade.
Varför inte? Dem jag nyss pratade om är kompetenta arbetare som jobbar bra dessutom till en lägre lön, men högre än dom har i Ungern. Det är svårt inom denna Industri att hitta bra arbetare då Svenska ungdomar söker andra gymnasieutbildningar. Så någon Svensk medborgares jobb tar dom heller inte. Så nämn en vettig anledning till varför dom inte bör "uppehålla" sig här i Sverige? :)
Sant. :)